Original title:
Analýza procesu vstupu firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy
Translated title:
Analysis of the process of entrance of Chupa Chups S.A. on international markets
Authors:
Žáčková, Veronika ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce se zabývá procesem vstupu španělské firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy s jejími klíčovými produkty - klasickým lízátkem Chupa Chups a bonbóny Smint. V práci je nejprve společnost představena a zasazena do konkurenčního prostředí, poté se práce věnuje formám a chronologii vstupů do jednotlivých zemí a nakonec práce analyzuje mezinárodní marketingovou strategii společnosti Chupa Chups. V práci jsou analyzovány také problémy, se kterými se společnost v procesu vstupu na mez. trhy potýkala.
Keywords:
Chupa Chups; mezinárodní marketing; sektor cukrovinek; Smint; vstup firmy na mezinárodní trhy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/265