Název:
Optimalizace procesu náboru žadatelů o spotřebitelský úvěr - případová studie
Překlad názvu:
Optimizing the recruitment process applicants for consumer credit - case Study
Autoři:
Moudrý, Vojtěch ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Střížová, Vlasta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na analýzu online procesu žádosti o spotřebitelský úvěr, jeho problematická místa a následné vytvoření sady doporučení, která povedou k uživatelsky přívětivějšímu prostředí. V teoretické části je rozebrána otázka týkající se spotřebitelských úvěrů. Dále jsou objasněna témata z oblasti uživatelského testování a použitelnosti. V neposlední řadě je věnována pozornost metodám výzkumu. Praktická část práce je zaměřena na tvorbu obecného simulačního modelu vycházejícího z úvodní analýzy. Pomocí modelu jsou za použití kombinace vybraných metod odhalena kritická místa vyskytující se u většiny testovaných účastníků. Na základě výsledků uživatelského testování jsou navržena doporučení, sloužící k odstranění těchto problémů. S ohledem na jejich platnost je upravený model podroben opětovnému testování. Jedinečnost této práce spočívá především v použití kromě jiných metod i techniky pozorování prostřednictvím oční kamery.This thesis is focused on analyzing the process of an online request for a consumer loan. It targets its weak points and creates a set of recommendations that should lead to more user - friendly environment. In the theoretical part, the thesis covers issues of consumer loans and explains topics from user testing and usability. It also describes methodology of the research. The practical part of this thesis is centered around a general simulation model, which was created based on the previous analysis. With this model and using selected methods the thesis identifies critical points common to most tested participants. Based on the results of the user testing, recommendations are made to resolve these issues. The general model was modified according to the validity of these recommendations and then subjected to re-testing. This thesis is unique for the use of an eye-tracking camera among other methods.
Klíčová slova:
bankovní instituce; metody výzkumu; nebankovní instituce,; oční kamera; použitelnost,; spotřebitelský úvěr; user experience; Uživatelský výzkum; banking institutions; consumer credit,; eye tracking; non-banking institutions; research methods; usability; user experience; User research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33501