Original title: Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Translated title: Customer satisfaction as a factor of sustainable competitive advantage
Authors: Tůmová, Miluše ; Chalupský, Vladimír (advisor) ; Bártová, Hilda (referee) ; Koráb, Vojtěch (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: competitive advantage; customer loyalty; customer satisfaction; customer satisfaction research; services; konkurenční výhoda; loajalita zákazníků; služby; spokojenost zákazníků; výzkum spokojenosti zákazníků

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/33419

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124625


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2012-10-04, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share