Název: Využití metod vícekriteriálního rozhodování při analýze postavení značky na trhu motocyklů
Překlad názvu: Use of methods multiple criteria decision making in the analysis of brand positioning at the market of motorcycles
Autoři: Filáková, Lucie ; Fábry, Jan (vedoucí práce) ; Jablonský, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza postavení značky na trhu; SANNA; vícekriteriální rozhodování; analysis of brand positioning at the market; multiple criteria decision making; SANNA

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33405

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124611


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet