Název:
Komparace marketingové strategie společnosti Nestlé v České republice a v Latinské Americe
Překlad názvu:
Komparace marketingové strategie společnosti Nestlé v České republice a v Latinské Americe
Autoři:
Colmenárez García, Anna Carolina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce srovnává marketingové strategie uplatňované společností Nestlé na českém a na latinskoamerickém trhu. Dále se orientuje na vlivy kultury na rozhodování nadnárodní společnosti a účinky ekonomického, politického, sociálního a kulturního prostředí na mezinárodní podnikání této firmy, zvláště v jejím marketingovém plánu.This thesis establishes a comparison between marketing strategies used by the transnational corporation Nestlé in the Czech and the Latin American market. Furthermore, it focuses on the cultural influences on the Nestlé's decision making process. It studies, as well, the effects of the economic, political, social and cultural environment on the international activities of this company, especially on its marketing plan.
Klíčová slova:
Latinská Amerika; marketingové strategie; mezinárodní marketing; Nestlé; Česká republika; Czech Republic; international marketing; Latin America; marketing strategies; Nestlé
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16274