Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Exportní příležitosti na trhu Turecka s přihlédnutím ke kulturním, psychologickým odlišnostem a obchodním zvyklostem
Original title:
Exportní příležitosti na trhu Turecka s přihlédnutím ke kulturním, psychologickým odlišnostem a obchodním zvyklostem
Authors:
Dudychová, Pavla ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Kejhová, Tereza (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zjištění exportních příležitostí na tureckém trhu s ohledem na kulturní a obchodní specifika daného teritoria. V první části je analyzován turecký trh z ekonomického hlediska. K dispozici je vývoj základních makroekonomických ukazatelů. Druhá část je věnována smluvní a institucionální základně vzájemného obchodu jak s Evropskou unií, tak s Českou republikou. Hlavní část práce se zabývá exportními příležitostmi na trhu Turecka. Zároveň jsou k dispozici příklady úspěšných českých firem, které mají s tureckým trhem své zkušenosti. Poslední kapitola se zaměřuje na určení specifik a odlišností daného teritoria spolu s doporučeními a radami. Tato diplomová práce by měla sloužit jako cenná příručka pro potenciální české exportéry.
Keywords:
exportní příležitosti; kulturní a obchodní specifika Turecka; potenciál tureckého trhu; Turecko; zahraniční obchod Turecka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2186