Original title:
Analýza image vybrané cestovní kanceláře
Translated title:
Image analysis of a selected travel agency
Authors:
Hostašová, Olga ; Petrů, Zdenka (advisor) ; Navrátil, Josef (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou image cestovní kanceláře. Podniková image představuje významný faktor úspěchu pro kteroukoliv společnost, tím spíše, když na trhu panuje silná konkurence, jako v případě českého trhu cestovních kanceláří. Práce předkládá výsledky několika výzkumů, jejichž cílem bylo zkoumat jednotlivé faktory, které ovlivňují image vybrané cestovní kanceláře.The thesis deals with the topic of image of a travel agency. The corporate image represents an important success factor for every company, rather that there is a strong competition as in the case of the Czech market of travel agencies. The paper shows results of several surveys, objective of which was to explore particular factors that influence image of a selected travel agency.
Keywords:
competitiveness; corporate identity; corporate image; promotion; travel agency; cestovní kancelář; image podniku; konkurenceschopnost; podniková identita; promotion
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16135