Název:
Marketingová strategie firmy Interkontakt na českém a zahraničních trzích
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company Interkontakt on the czech and foreign markets
Autoři:
Učňová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pospíšil, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je rozdělena na několik částí. V první části práce se pokusím obecně popsat marketingovou strategii z teoretického hlediska. V další části práce se budu věnovat popisu struktury činnosti firmy. Další část je věnovaná samotné marketingové strategii, kde nejdříve uvedu hlavní cíle marketingové strategie a poté popíši jednotlivé marketingové nástroje, sloužící k dosažení marketingových cílů společnosti. Jako součást marketingových nástrojů, které budu zkoumat, jsem si zvolila produkt, prodejní personál, cenu, relationship marketing, komunikační mix a metodiku pronikání na zahraniční trhy. Předposlední část práce bude obsahovat SWOT analýzu. Velký důraz bude kladen na hrozby pro společnost, na kterých bude následně založen navrhovaný projekt zlepšení. V poslední části provedu zhodnocení účinnosti marketingu a splnění stanovených marketingových cílů.The work is divided into three parts. The first part tries to describe the marketing strategy from a theoretical point of view. The following part describes the structure of the company's activity. The third part deals with the marketing strategy. First I describe the main aims of the strategy and invidual marketing tools that lead to the described aims. As a part of examined marketing tools I chose the product, selling staff, prize, relationship marketing, communication mix and exporting methodic on foreign markets. The next part of the work contains a SWOT analysis. The proposed improvement suggestion results from the company's threats, which will be the most highlighted elements of this part. As a conclusion I evaluate marketing efficiency and moreover the marketing aims fulfillment.
Klíčová slova:
konkurence; marketing; zákazník; competition; customer; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16026