Original title:
Komunikační strategie firmy Teamconsult s.r.o.
Translated title:
Communication strategy of the company Teamconsult s.r.o.
Authors:
Vávrová, Alena ; Halík, Jaroslav (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce obsahuje představení firmy Teamconsult s.r.o., analýzu jednotlivých prvků prostředí společnosti (segmentace zákazníků, identifikace konkurence) a zachycení současné situace na trhu personálních služeb. Z těchto podmínek vychází autorka při zhodnocení komunikace firmy s trhem v minulosti, analyzuje jednotlivé prvky komunikačního mixu. Na základě stanovených priorit firmy s ohledem na aktuální situaci v ekonomice, definuje autorka komunikační strategii firmy, kterou je možno v budoucnu následovat.At the begining of the thesis there is short introduction of Teamconsult s.r.o., each element of the company's enviroment was analised (segmentation of customers, indentification of competitors), followsd describtion of current situation on the market of personnel services. The general conditions has been taken into account by evaluation of the past ability of the company to communicate with the market. The author analises separatelly all elements of the communication mix of Teamconsult s.r.o.. The priorities of the firm were set and in the terms of the current economical situation the communication strategy of the company was defined.
Keywords:
Communication; Communication strategy; Executive search; Marketing; executive search; komunikace; komunikační strategie; marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15985