Original title: Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko
Translated title: Marketing communication and its importance for wine region Bzenecko
Authors: SALČÁKOVÁ, Barbora
Document type: Bachelor's theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Bzenec; Bzenecko; communication; marketing; presentation; viticulture; Bzenec; Bzenecko; komunikace; marketing; prezentace; vinařství
Citation: SALČÁKOVÁ, Barbora. Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/24645

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-119254


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2012-08-03, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share