Original title:
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Translated title:
Partial Strategies of an Enterprise - marketing, sales, business, economic, financial, personnel, investment and other strategies
Authors:
Kouba, David ; Kovář, František (advisor) ; Vacek, Oldřich (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je analyzovat, zhodnotit a navrhnout vhodný postup pro budování nové marketingové, prodejní a obchodní politiky podniku jenž v nedávné době prošel změnou vlastníka. Hlavní důraz při zpracování diplomové práce byl kladen na vystihnutí důležitých aspektů souvisejících s procesem změny podniku orientované na jednoho zákazníka (podnik vlastněný městem) směrem k organizaci orientované na otevřené tržní prostředí. Získané poznatky budou aplikovány na vybraném příkladu a získané závěry současně využity v praxi.Partial Strategies of an Enterprise - marketing, sales, business, economic, financial, personnel, investment and other strategies
Keywords:
company reengineering; corporate strategy; process management; reengineering; Procesní řízení; Restrukturalizace podniku; Strategie podniku; Změna
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15935