Název:
Analýza komunikační strategie SmartWings
Překlad názvu:
SmartWings: Marketing Communications Strategy
Autoři:
Roučka, Jakub ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dufková, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je rozpracovat strategii marketingové komunikace značky SmartWings, pod níž provozuje své pravidelné nízkonákladové lety společnost Travel Service, a.s. Podklad pro tento záměr tvoří dvě teoretické kapitoly. První z nich se věnuje rozboru obchodních modelů v civilním letectví (klasický vs. nízkonákladový) a vyzdvihuje jejich specifika, druhá část pak poskytuje potřebný vhled do teorie marketingové komunikace. Třetí kapitola, zaměřená přímo na komunikační strategii značky SmartWings, nejprve mapuje metody marketingové komunikace v současnosti využité a dále se soustředí na návrh možného zefektivnění komunikačních procesů firmy.This thesis is concerned with marketing communications of SmartWings, the low-cost sub-brand of Travel Service airline. The theoretical section comprises two chapters: first of them is dealing with the difference between full-service and low-cost carriers. The second part provides insight into relevant aspects of marketing communications theory. The third chapter is aimed directly at the communications strategy of SmartWings, evaluating current practice and suggesting ways to improve its effectiveness.
Klíčová slova:
aerolinie; brand management; komunikace; letecké společnosti; marketingová komunikace; modely letecké přepravy; nízkonákladové aerolinie; SmartWings; airline business models; airlines; brand management; communications strategy; Czech airlines; low-cost; marketing communications; SmartWings
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15709