Název:
Srovnání facebook.com a plus.google.com
Překlad názvu:
Comparison of facebook.com and plus.google.com
Autoři:
Horáková, Jaroslava ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce poukazuje na rozdíly mezi vybranými sociálními sítěmi Facebook a Google+. Na začátku autor popisuje obecné charakteristiky sociálních sítí, jejich druhy, výhody, nevýhody a možná rizika, která mohou uživatele postihnout. Dále jsou krátce představeny dvě porovnávané a nejznámější sociální sítě. Hlavním cílem práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které jsou porovnány z pohledu různých uživatelů. V praktické části se autor zaobírá možnostmi propagace firmy Zentity s. r. o. na sociální síti Google+. Budou vytvořeny ukázky propojení s webovými stránkami, reklama pomocí AdWords a na závěr vyhodnocení úspěšnosti firmy.This thesis shows differences between selected social networks Facebook and Google+. At the beginning, the author describes general characteristics of social networks, their types, advantages, disadvantages and possible risks their users might face. Besides, he presents briefly the two compared and best known social networks. The main objective of the thesis is comparison of the two social networks, compared from the point of view of their various users. In the practical part, the author covers possibilities of the company Zentity s. r. o. on Google+ social network. The examples of links to the website will be created, AdWords advertising and the concluding assessment evaluate the success of the company.
Klíčová slova:
Facebook; Google+; Internet; Potenciální zákazník; Propagace; Sociální síť; Facebook; Google+; Internet; Potential customer; Propagation; Social Network
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33178