Název:
Inštitút pre kultúrnu diplomaciu - jeho úloha a význam
Překlad názvu:
Institute for Cultural Diplomacy - its role and importance
Autoři:
Kuchyňková, Michaela ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Hlavnou témou tejto práce je Inštitút pre kultúrnu diplomaciu. Ten je špecifickou organizáciou, ktorá prostredníctvom svojej širokej škály tém jeho programov dokáže aplikovať kultúrnu diplomaciu do všetkých kľúčových oblastí súčasnosti. Táto bakalárska práca sa skladá z troch častí. Prvá sa zaoberá teoretickou stránkou kultúrnej diplomacie. Definuje jej postavenie v rámci medzinárodných vzťahov, zameriava sa na jej nástroje a jej špecifiká vo svete. Druhá a tretia časť je venovaná samotnému Inštitútu, jeho fungovaniu, činnostiam, úspechom a kvalitám.Hlavním tématem této bakalářské práce je Institut pro kulturní diplomacii. Jedná se o specifickou organizaci, která prostrednictvím své široké škály témat jejích programů dokáže aplikovat kulturní diplomacii do všech klíčových oblastí současnosti. Tato bakalářská práce se skládá ze tří částí. První se zaobírá teoretickou stránkou kulturní diplomacie, definuje její postavení v rámci mezinárodních vztahů, zaměřuje se na její nástroje a specifika ve světe. Druhá a třetí část je věnována samotnému Institutu, jeho fungování, činnostem, úspěchům a kvalitám.The main subject of this Bachelor thesis is the Institute for Cultural Diplomacy (ICD). ICD is a specific organization which is able to apply cultural diplomacy into all today's crucial spheres through large scale of topics of its programs. This thesis is composed of three parts. The first one deals with theoretical side of cultural diplomacy. It defines emplacement of cultural diplomacy in international relations and also focuses on cultural diplomacy's tools and its particularities in the world. The sesond and the third part deals with the Institute, the way it works, its activities, achievements and qualities.
Klíčová slova:
Institut pro kulturní diplomacii; kulturní diplomacie; nation branding; veřejná diplomacie; cultural diplomacy; Institute for Cultural Diplomacy; nation branding; Public diplomacy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32769