Název:
Analýza logistických procesů distribuce vín
Překlad názvu:
Analysis of the logistics processes in the wine distribution
Autoři:
Slavkovský, Matúš ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Diplomová práca poukazuje na význam logistiky v malom podniku a dôležitosť znižovania logistických nákladov. Zahrňuje v sebe tak teoretické poznatky, ako aj analýzy dôležitých trhov, ktoré produkujú a spotrebovávajú víno v najväčších množstvách. Po praktickej stránke je práca zameraná na analýzu logistických procesov a nákladov internetového predajcu. Na základe tejto analýzy sú navrhnuté opatrenia na zlepšenie logistického procesu spoločnosti. Cieľom práce je poukázať na nutnosť zníženia skladových nákladov, zlepšenie interného informačného systému a zlepšenie komunikácie vo vzťahu dodávateľ -- odberateľ.Diplomová práce se zabývá významem logistiky v malém podniku a důležitostí snižování logistických nákladů. Zahrnuje v sobě jak teoretické poznatky, tak i analýzy důležitých trhů, jež jsou spjaty s produkcí a spotřebou vína v těch nejvyšších množstvích. Praktická stránka práce v sobě odráží analýzu logistických procesů a náklady internetového prodejce. Na základě této analýzy jsou navrženy opatření na zlepšení logistického procesu v dané společnosti. Cílem práce je poukázat na nutnost snížení skladových nákladů , zlepšení internetového informačního systému a zkvalitnění komunikace ve vztahu dodavatel - odběratel.Master's thesis is referring the importance of logistics in the retail business and the importance of reducing logistics costs. It includes so theoretical knowledge as well as the analysis of the relevant markets, which are producing and consuming wine in the largest quantities. Thesis is focused on analysis of the logistical processes and costs of an e-shop. Based on this analysis measures to improve the logistics of the process of the company are proposed. The goal of the Master's thesis is to highlight the need to reduce the warehouse costs, improve internal information system and the improvement of communication in the relationship supplier-customer.
Klíčová slova:
distribuce; logistika; víno; distribution; logistics; wine
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32275