Název:
Marketingový výzkum péče o zákazníky v oblasti prodeje dámského prádla
Překlad názvu:
Marketing research of customer care in the field of women's underwear
Autoři:
Doubková, Klára ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Konarovská, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce zkoumá péči o zákazníky v oblasti dámského spodního prádla, zaměřuje se především na ochotu a prodejní dovednosti personálu, odbornost personálu a sortiment zboží. Marketingový výzkum byl proveden metodou mystery shopping v sedmi vytipovaných prodejnách spodního prádla. Mystery shoppingu se zúčastnilo sedm nezávislých proškolených figurantek. Z provedeného výzkumu jasně vyplývá, že prodejny zaměstnávají sice milý, ovšem neškolený personál, a rozhodně nezajišťují sortiment, který by byl schopen uspokojit ženy. Nejkritičtější je situace v širokých řetězcích.The bachelor thesis inquires into the customer care in the field of women's underwear and focuses primarily on helpfulness and sale skills of the staff, the specialized knowledge of the staff and the assortment of offered goods. The marketing research was based on the mystery shopping method in seven selected retail stores selling underwear. Seven independent instructed model customers participated in the mystery shopping. The research clearly shows that the staff employed in the stores is pleasant, but untrained, and the offered range of goods is definitely not able to satisfy all women. The situation is most critical in big chain stores.
Klíčová slova:
Marketignový výzkum; Mystery shopping; Osobní přístup; Péče o zákazníky; Customer care; Marketing research; Mystery shopping; Personal approach
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31825