Original title:
Marketingové aktivity firmy Pekárek spol. s r.o. - Dům zubní péče
Translated title:
Marketing actvities Pekárek ltd. - Dental care centre
Authors:
Bouček, Jakub ; Procházková, Markéta (advisor) ; Pekárek, Michal (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je psána na téma marketingových aktivit v zdravotnickém zařízení zaměřeném na stomatologii. Její součástí je teoretická část kde jsou popsány základní nástroje marketingu jako je marketingový mix či SWOT analýza, které je možné v tomto oboru využít. Praktická část práce popisuje jednotlivé nástroje, jak jsou praktikovány v domech zubní péče o dítě a rodinu. V závěru práce jsou doporučení a další možnosti směřování společnosti do budoucna.Bachelor thesis is written about marketing activities in dental medical center. Theoretical part is keen on describing basic marketing tools such as marketing mix or SWOT analysis, which can be used in this field. Practical part of thesis deals with individual tools and how they are used in houses of dental care for children and family. In conclusion are added recommendations and other opportunities of ways where the company can be heading
Keywords:
dental care; Marketing mix; medical center.; pediatric patients; SWOT analysis; dětští pacienti; marketingový mix; SWOT analýza; zdravotnické zařízení; zubní péče
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31767