Název:
Optimalizace servisních procesů
Překlad názvu:
Service company process optimalization
Autoři:
Malík, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou procesního řízení v konkrétní společnosti. Jejím cílem je poskytnout nejen vedení společnosti pohled na zavedené fungující procesy servisní, formalizovat jejich podobu pomocí základních popisných tabulek a procesních diagramů, identifikovat problémová místa a navrhnout jejich zlepšení. První část krátce představuje čtenáři sledovanou organizaci a její procesy. Nabízí pohled na její organizační strukturu a strategii společnosti demonstruje pomocí SWOT analýzy. Dále je popsána metodika sloužící pro následnou procesní analýzu. V prostřední části se nachází procesní analýza tří hlavních procesů servisní části organizace. Tyto procesy jsou popsány pomocí základních popisných tabulek a graficky znázorněny EPC diagramy. Všechny procesy doplňuje podrobný popis slabých míst. Výstupem každé podkapitoly je pak seznam problémů popsaného procesu. Závěrečná část vychází z dříve sestaveného seznamu, kdy ke každému problémovému místu je navrženo doporučení, jak slabé místo odstranit, anebo alespoň snížit jeho dopad na průběh procesu. K některým procesům jsou vytvořeny nové EPC diagramy. Nakonec jsou všechna navržená zlepšení zrekapitulována a seskupena dle rolí v procesu, kterých se převážně týkají.The theme of the diploma thesis deals with the description and improvement of business process inside of the service company. The Goal is to formalize current state of business processes in the Czech division of international hardware producer and provide overall view on the processes for the company management. In the first section there is a company profile described by organisation chart, strategy, SWOT analysis and brief description of the internal information system. The middle part contains descriptive tables and Event-driven process chains of three main processes and their subprocesses. In the all processes there are identified few weaknesses that are the base for the last section. The final part suggests specific improvements to the weaknesses. It is author's proposals for solving difficulties inside of the processes. In conclusion all of the plans are grouped by every single role in the process.
Klíčová slova:
BPR; podnikový proces; procesní analýza; zlepšování podnikových procesů; řízení procesních změn; Business process; Business process management; Business process reengineering; Process analysis; Process improvement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31675