Název:
Analýza výrobního sortimentu firmy KEB-EGE spol.s r. o.
Překlad názvu:
The analysis of the product assortment of the KEB-EGE ltd. company
Autoři:
Chuová, Trang ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jindrle, Vít (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou výrobního sortimentu společnosti KEB-EGE spol. s r.o., která se zaměřuje na výrobu autodiagnostiky a ocelových konstrukcí. Teoretická část zahrnuje základní marketingové pojmy a praktická část zahrnuje představení společnosti, její zákazníky, konkurenci a dodavatele, analýzu makroprostředí společnosti a analýzu marketingového mixu, z hlediska jeho čtyř nástrojů, a to výrobku, ceny, distribuce a marketingové komunikace.My diploma thesis is dedicated to the analysis of the product assortment of the KEB-EGE ltd. company that concentrates on producing autodiagnostics and steel constructions. The theoretical part involves basic marketing terms and the practical part introduces the company itself, its customers, competition and suppliers, the analysis of the company macro environment and the analysis of the marketing mix as for its four tools, which is product, price, distribution and marketing communication.
Klíčová slova:
marketingový mix; obal; prostředí; sortiment; značka; assortment; brand; environment; marketing mix; package
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31302