Název:
Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as a method of entry to the market
Autoři:
Škodová, Adéla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. V první části se zabývám franchisingem obecně, jeho výhodami, nevýhodami a informačními materiály o této formě podnikání. Zmiňuji i současný stav franchisového trhu v České republice. V druhé části se věnuji TETA drogeriím a způsobu fungování sítě. Obsahem jedné kapitoly jsou základní údaje o vlastníkovi značky TETA, postavení na trhu a služby, které TETA drogerie zákazníkům poskytuje. V další kapitole rozebírám franchisovou smlouvu, z níž se soustředím především na Soubor pravidel a jeho dodržování. Poslední kapitola je zaměřena na názory franchisantů na fungování systému TETA.The topic of this bachelor thesis is Franchising as a method of entry to the market. In the first part I focus on franchising theory, its advantages, disadvantages and informative materials for this type of business. I also mention the current state of the franchise market in the Czech Republic. The second part deals with "TETA drogerie" and franchising chain functioning. In one chapter, I mention the basic information about the owner of TETA brand, its market position and services that "TETA drogerie" provides to customers. In the next chapter I discuss the franchise contract, from which I focus primarily on the "Set of rules" and its compliance. The last chapter presents the franchisees opinions about franchising chain of "TETA drogerie".
Klíčová slova:
franchisant; franchising; franchising v ČR; franchisor; TETA drogerie; franchisee; franchising; franchising in the Czech Republic; franchisor; TETA drogerie
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31075