Název:
Marketingová a komunikační strategie společnosti Tupperware
Překlad názvu:
Marketing and communication strategy of the Tupperware company
Autoři:
Pučelíková, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tučková, Magdalena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií společnosti Tupperware. První kapitola teoretické části popisuje podstatu marketingu a jeho znaky, věnuje se marketingovému a komunikačnímu mixu, komunikační strategii obecně a také SWOT analýze. Druhá kapitola teoretické části je zaměřena na konkrétní marketingové komunikační aktivity. V praktické části se již práce konkrétně zabývá představením společnosti Tupperware, analýzou stávající marketingové a komunikační strategie dané společnosti. Analýza zmíněných strategií vyústí ve vlastní návrhy na vylepšení do budoucna.This thesis deals with the marketing and communication strategy of Tupperware company. The first chapter of the theoretical part describes the essence of marketing and its characters, deals with marketing and communication mix, communication strategy in general and aslo SWOT analysis. The second chapter focuses on specific communication activities. The practical part of the thesis deals with the introduction of Tupperware company, analysis of current marketing and comunication strategy of the company. The analysis of mentioned strategies results in my own proposals for future improvements.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketing; marketingová strategie; Tupperware; communication strategy; marketing; marketing strategy; Tupperware
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30697