Název:
Strategie získávání nových zákazníků pro luxusní značku
Překlad názvu:
The Strategy of Customers´ Recruitmet for the Luxury Brand
Autoři:
Bartošová, Gabriela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se věnuje specifickému marketingu luxusních značek, se zaměřením na parfémovou značku Diesel. Cílem této práce je zhodnotit, na jakých principech funguje marketing luxusních značek, v čem je specifický. Zjištěné poznatky jsou ve druhé části s úpravami aplikovány na značku Diesel, zároveň je zanalyzována dosavadní marketingová komunikace této značky. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem by se měly ubírat marketingové aktivity značky Diesel v dalším období.The theme of the diploma thesis is the specific marketing of luxury brands with focus on Diesel, parfum brand. The aim of the diploma thesis is to review principles on which the luxury brands' marketing proceeds, and what are its specifics. Theoretical findings are applied to Diesel brand, the current Diesel marketing communication is analysed as well. The main aim of the diploma thesis is to propose next steps for marketing activities of Diesel brand.
Klíčová slova:
Diesel; luxusní značka; získávání nových zákazníků; Diesel; luxury brand; recruitment of new customers
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30524