Název:
Marketingová strategie firmy ŽĎAS na vybraných zahraničních trzích
Překlad názvu:
Marketing strategy of ZDAS company on the chosen international markets
Autoři:
Novotná, Romana ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tlustý, Antonín (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy ŽĎAS na mezinárodních trzích. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je věnována teoretické rovině marketingové strategie. Po ní následuje praktická část, která začíná představením firmy ŽĎAS. Ve třetí části je analyzována marketingová strategie firmy z hlediska jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Výchozím podkladem jak pro zkoumání marketingové strategie firmy, tak i pro její následné zhodnocení, které je obsahem poslední části, jsou zpracované přehledy obchodních případů z posledních pěti let.The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company ZDAS on the international markets. The work is divided into 4 parts. The first part is devoted to the theoretical level of the marketing strategy. This is followed by a practical part that begins with performance of the company ZDAS. The third part analyzes the marketing strategy of the company in terms of the different instruments of marketing mix. The final part summurizes the strategy and adds few suggestion to improve it.
Klíčová slova:
marketingová strategie; mezinárodní marketingový mix; ŽĎAS; international marketing mix; marketing strategy; ZDAS
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30489