Název:
Marketingová strategie ve vybrané organizaci
Překlad názvu:
Marketing strategy in a chosen company
Autoři:
Krejčová, Kamila ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii ve společnosti ZFP akademie, a. s., a její produktové portfolio. Dále objasnit marketingovou strategii a uvést možný vývoj do budoucna.The main objective of my bachelor's thesis "Marketing strategy in the company ZFP akademie, a. s." is the analyses of marketing strategy of the company ZFP akademie, a.s. and its product portfolio. Than I make its marketing strategy clear and show the future possible development.
Klíčová slova:
marketingová strategie; marketingový mix; produktové portfolio; marketing mix; marketing strategy; product portfolio
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15200