Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Data retention v (nejen) policejní praxi: Analýza postupů Policie ČR a dalších orgánů při vyžadování a využívání provozních a lokalizačních údajů o elektronických komunikacích v České republice
Vobořil, Jan ; Iuridicum Remedium
Tato studie navazuje na studii zpracovanou v roce 2010 pod názvem „Co dělají provideři a telefonní operátoři s našimi daty? Studie praxe poskytovatelů internetových a telekomunikačních služeb (ISP)“, která se věnovala problematice nakládání s osobními údaji ze strany poskytovatelů služeb elektronických komunikací včetně jejich praxe při poskytování provozních a lokalizačních údajů. Na rozdíl od této dřívější studie, která se zaměřila hlavně na praxi u poskytovatelů služeb elektronických komunikací, se zde zaměříme na praxi při využívání provozních a lokalizačních údajů na straně oprávněných orgánů, zejména Policie ČR.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Efektivní politická komunikace
Nguyen, Linh
Publikace, která se vám dostává do rukou, si klade za cíl posílení komu- nikačních schopností a dovedností v politických tématech. Získat si přízeň voličů, veřejnosti nebo určitých skupin je dnes extrémně důležité. Ať půso- bíte v evropských institucích, státní správě nebo v politickém aparátu, tak je přízeň velmi důležitým ukazatelem. Efektivní využití úspěšných postupů a nových technologií je obsahem příspěvků ve sborníku. Anna Matušková se ve svém příspěvku Politika a komunikace zabývá otázkou, proč je důležité komunikovat se svým voličem a jak dále formulo- vat své sdělení. Ve druhém textu se Otto Eibl snaží představit nový fenomén v dnešním komunikačním světě a to takzvaný Web 2.0, který může, ale i nemusí pomoct politikům nebo mediátorům k novým možnostem v kon- taktu s veřejností. Jan Krčmář ve svém textu „Vizuální image v politice“ vysvětluje, že komunikace není vaší jedinou zbraní. Je-li čtenář voličem, kandidujícím politikem, novinářem, studentem či jinak aktivním členem občanské společnosti, najde v této publikace cenné informace a doporučení, jež se týkají významu politické komunikace. Věřím, že rady zprostředkované příspěvky v této publikaci pomohou významně obohatit čtenáře, kteří se chtějí dozvědět více o problematice marketingu a politické komunikace. Je jen na nás jakých nástrojů použi- jeme, nicméně jednou z cest jak úspěšně prosadit své zájmy je naslouchat druhým.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Analýza marketingové komunikace rekreačních oblastí Tuxertal a Špindlerův Mlýn (porovnání)
Kotva, Martin ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav marketingové komunikace v horských rekreačních oblastech Tuxertal a Špindlerův Mlýn, porovnat kvalitu a prostředky marketingové komunikace obou oblastí a vyvodit závěry a doporučení. Výzkum proběhl shromážděním podkladových propagačních materiálů, uskutečněním několika rozhovorů s kompetentními osobami a následným zanalyzováním nashromážděných informací. Z analýzy vyšly podoby marketingově komunikačních strategií obou oblastí, které byly následně porovnány. Z komparace vyšla vítězně oblast Tuxertal, ovšem rozdíl není příliš veliký. Ze vzájemného porovnání vyplynuly silné a slabé stránky v marketingově komunikačních strategiích obou oblastí.
Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti
Koutníková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem práce je provést analýzu fungování interní komunikace ve společnosti DCom a dát managementu této společnosti relevantní výsledky včetně možných příčin a důsledků v případě nesprávného fungování interní komunikace. Práce je členěna do tří kapitol. V první části je popsána společnost DCom, její produktové portfolio, současná situace a stav interní komunikace z pohledu vedení společnosti. Druhá část je věnována teoretickým východiskům interní komunikace, podmínkám pro její správné fungování, dále projevům a důsledkům nesprávně nastavené interní komunikace a také možným kanálům interní komunikace. V poslední kapitole jsem využila jednak teoretické poznatky z předcházející části, jednak popsala proces analýzy interní komunikace ve společnosti DCom a výsledky této analýzy.
Marketingové využití webu 2.0
Vorel, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetu do dnešní podoby, platformami pro komunikaci, které se na něm vytvořily a moţnostmi pro marketing, které nabízejí. Cílem práce je popsat trendy na internetu a vystihnout změnu v přemýšlení zákazníků. Práce poukazuje na potenciál, který se skrývá mezi uţivateli internetu a nastiňuje styl, jakým je moţné s nimi komunikovat a jak je oslovit. Zpočátku autor popisuje vývoj internetu a jeho specifické vlastnosti, následně přibliţuje jednotlivé nástroje, které můţe marketér na internetu vyuţít. Dále se zabývá posunem myšlení zákazníků a strategiemi, které je nutné aplikovat pro jejich úspěšné oslovení. Vše uvedené pak autor demonstruje na případové studii společnosti Dell, která posledních pět let tyto nástroje vyuţívá, a popisuje, jaké pro ni má tento přístup důsledky. Její styl je pak konfrontován s naprosto opačným přístupem společnosti Apple.
Komunikační strategie vybrané firmy
Tormová, Monika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním tématem práce je komunikační strategie. Autorka nejprve objasňuje teoretické pojmy, důležité pro vytváření a fungování komunikační strategie v praxi, následně rozebírá proces vytváření komunikační strategie a tyto teoretické poznatky poté aplikuje na konkrétní vybrané společnosti. Kromě pojmů souvisejících s komunikační strategií se autorka zaměřuje také na shrnutí důležitých teoretických poznatků, které souvisejí s neziskovými organizacemi, jelikož jedna ze zkoumaných společností je nezisková organizace, konkrétně občanské sdružení. Praktická část práce se zabývá představením společností (Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů, o.s. a HR forum, s.r.o.) a analýzou jejich komunikační strategie. Autorka využívá interní zdroje obou společností k podrobné analýze a dále onu strategii hodnotí. V další části se pak zaměřuje na budoucí vývoj v komunikační strategii obou společností, která dozná značných změn díky připravovanému rebrandingu. V závěru práce autorka představuje plánované změny a nabízí určitá možná řešení a vylepšení, která by společnosti mohly do budoucna aplikovat v praxi. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na komunikační strategii dvou různých společností, která je pro oba subjekty neoddělitelná a provázaná, na pozadí teoreticky shromážděných informací. Práce poskytne dostatek informací pro možná zlepšení oběma společnostem a teoretický základ pro možné zpracování dalších akademických prací.
Problematika interní komunikace v projektovém řízení
Hlinková, Judita ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Paška, Pavel (oponent)
Za výsledky projektu stojí lidské úsilí, proto nejdůležitějším nástrojem řízení lidí projektového manažera je komunikace. Komunikace v projektovém řízení je charakterizována svou komplexností. Je však třeba na ni pohlížet ze dvou základních hledisek, kterými je tvořena - komunikačními nástroji a lidským faktorem. Hlavním cílem této práce je vymezení problematických oblastí interní komunikace v projektovém řízení a návrhu korekčních opatření, která povedou k odstranění nebo zmírnění těchto problémů. Tato práce je založena na výzkumu v dynamickém a komplexním programu, který je vynikajícím příkladem a materiálem k definování takových oblastí. Teoretická část uvádí do témat projektového řízení a komunikace, a každé téma se dotýká i specifických rysů, které souvisí s programem a které jej tvoří (SOA, agilní řízení, střet stran business a ICT apod.). Praktická část seznamuje čtenáře s pojmem sociologického výzkumu, vymezuje hypotézy a stanovuje metody, kterých bylo v tomto výzkumu užito. Dále obsahuje popis společnosti a programu, na kterém byl výzkum proveden, a výsledky analýzy s návrhy a doporučeními, jaké opatření zavést pro zlepšení komunikace a její efektivnosti.
Ochrana Olympijské Symboliky v Komerčních Komunikacích
Rodiucov, Vadim ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pokrývá problematiku ochrany olympijské symboliky v České Republice. První část je věnována teoretickému základu. Po stručném popisu marketingových komunikací následuje rozbor právních předpisů chránících Olympijskou symboliku na území ČR. V druhé části - praktické, jsou popsány případy narušení práv Olympijských symbolů a závěr je věnován právnímu hodnocení probíhajícího sporu mezi Českým Olympijským Výborem a Budějovickým Budvarem.
Role a význam etikety při obchodních jednáních s klienty konkrétní stavební spořitelny
Havelková, Simona ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Cibulka, Václav (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je objasnění společenských pravidel obchodního styku a analýza jejich role při obchodních rozhodováních. Práce je strukturována do dvou celků. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se etikety. Dále jsou popsány zásady obchodních jednání - seznamování, průběh pracovních schůzek, komunikace s klienty. Posledním bodem teoretické části je objasnění pravidel distanční komunikace. Cílem praktické části je stanovit doporučení pro pracovníky Modré pyramidy stavební spořitelny a.s. v oblasti vystupování a jednání s klienty. Doporučení jsou vymezena na základě teoretických informací a vyhodnocených dotazníkových průzkumů.
Smyslový a emoční marketing.
Mendlíková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kupec, Václav (oponent)
Diplomová práce "Smyslový a emoční marketing" pojednává o zapojení smyslových podnětů a snaží se objasnit jejich význam v rámci komerční komunikace. Přibližuje tuto problematiku, jež se snaží vytvořit teoretický rámec. Důraz je kladen na využívání smyslových podnětů jednak v rámci komunikace jednotlivých produktů či služeb, ale také multisenzorického zapojení v rámci komunikace značky jako takové. Po vymezení základních pojmů marketingu a brand managementu v teoretické části, se práce již zaměřuje na spotřebitele a jeho chování v nákupním prostředí. Přináší také pohled na multisenzorickou komunikaci jako na příležitost, pomocí níž mohou firmy získat konkurenční výhodu na trhu. Na základě praktických příkladů dokládá účinnost zapojení více smyslových podnětů směrem ke spotřebitelům. Závěrečný text je věnován dotazníkovému šetření, jež bylo v rámci této práce provedeno, a přináší výsledky odkrývající důležitost jednotlivých faktorů se zaměřením na výběr kávy a kaváren.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.