Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of a torque vectoring control system for a Formula student vehicle
Gadas, Petr ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Míša, Jiří (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the challenges of increasing vehicle performance during cornering by implementing an active torque distribution system into a Formula Student racing vehicle. This paper will touch upon the design, simulation, and further testing of the algorithm which, based on selected parameters, distributes the driving torque on the driven axle in order to achieve optimal cornering performance. This system was designed based on targeted dynamic behaviour of a car when driving through a corner. Key results were obtained from simulating the system in a virtual environment and were further validated during physical track testing. The overall aim was to increase vehicle cornering performance and control in order to reduce lap time.
Studie vektorování točivého momentu vozidla
Hlaváč, Pavel ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Míša, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vektorování točivého momentu. Toto téma se stává zajímavým až v posledních letech, jelikož nastává prudký rozvoj elektromobility. Do elektromobilů lze systém vektorování točivého momentu s zabudovat s větší lehkostí díky tomu, že se na jedné nápravě mohou vyskytovat dva motory. V této práci jsou popsány různé druhy pohonů a uskupení hnacích systémů, podrobněji jsou také popsány diferenciály. Dále je popsána dynamika vozidla při jízdě. Po dynamice vozidel je popsán samotný přínos vektorování točivého momentu. A nakonec jsou krátce zmíněny senzory a programy, pomocí kterých by šlo daný systém navrhnout a simulovat.
Studie vektorování točivého momentu vozidla
Hlaváč, Pavel ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Míša, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vektorování točivého momentu. Toto téma se stává zajímavým až v posledních letech, jelikož nastává prudký rozvoj elektromobility. Do elektromobilů lze systém vektorování točivého momentu s zabudovat s větší lehkostí díky tomu, že se na jedné nápravě mohou vyskytovat dva motory. V této práci jsou popsány různé druhy pohonů a uskupení hnacích systémů, podrobněji jsou také popsány diferenciály. Dále je popsána dynamika vozidla při jízdě. Po dynamice vozidel je popsán samotný přínos vektorování točivého momentu. A nakonec jsou krátce zmíněny senzory a programy, pomocí kterých by šlo daný systém navrhnout a simulovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.