|
Studie proveditelnosti
Kučera, Adam ; Pirožek, Petr (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti podnikatelského plánu pro restauraci v Brně, která kombinuje koncept amerického BBQ s minipivovarem. Cílem práce je provést komplexní studii, která zahrnuje analýzu trhu, konkurenčního prostředí, marketingové strategie, finančního plánu a operativního plánu pro zavedení a udržení takového podniku na trhu. Práce přináší přehled o možnostech a výzvách spojených s provozováním restaurace s pivovarem v Brně a poskytuje doporučení pro úspěšné zahájení podnikání v této oblasti. Klíčová slova
|
|
Návrh podnikatelského záměru
Benda, Jiří ; Milichovský, František (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce je připravit podnikatelský záměr pro založení firmy PROMARK Data s.r.o., která podniká v oboru internetových databází, direct marketingu a realizaci projektu a dalšími přidanými službami, které s tímto odvětvím souvisí i možností zajištění částečného profinancování celého projektu.
|
|
Návrh podnikatelského záměru
Benda, Jiří ; Milichovský, František (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce je připravit podnikatelský záměr pro založení firmy PROMARK Data s.r.o., která podniká v oboru internetových databází, direct marketingu a realizaci projektu a dalšími přidanými službami, které s tímto odvětvím souvisí i možností zajištění částečného profinancování celého projektu.
|
|
Podnikatelský plán EasyMedia s.r.o.
Pavelka, Patrik ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Trnka, Jiří (oponent)
Diplomová práce Podnikatelský plán EasyMedia s.r.o. si dala za cíl popsat metodiku tvorby podnikatelského plánu, podle ní posléze konkrétní podnikatelský plán sestavit a na základě výsledků v podnikatelském plánu prezentovaných rozhodnout o smysluplnosti realizace projektu EasyMedia s.r.o. Popis metodiky informuje o postupech doporučovaných odbornou literaturou. Analytická část práce studuje potenciální projekt z hlediska postavení na trhu, konkurenčních výhod, ziskovosti apod.
|