|
LABORARTORY BRNO
Hamrník, Ondřej ; Vágner, Lukáš (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
tři hmoty, tvoří celek, mezi nimi malý dvorek, tři vstupy, různá patra, v parteru kavárna, nahoře galerka, velká černá kostka uvnitř skeletu, atika podrží člověka na dvorku, velké antré, spojuje parter, parter spojený, lidu neškodí, divadlo, tanec, výtvarné dovednosti, i sochaři a grafici si příjdou na své, velké schody, hodně skla, výhled na brno, výhled do zeleně, výhled na střechy, tuhle socha, tuhle obrazek, tamhle tanci, tamhle kavu pije
|
|
Mockumentary jako televizní fenomén
Czech, Jan ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem mockumentu, tj. filmového a televizního žánru, který v sobě kombinuje prvky dokumentu a hrané tvorby. Televizní mockument se v prvním desetiletí 21. století stal prominentní formou televizní zábavy, k čemuž přispělo zejména uvedení britského seriálu Kancl v roce 2001 a jeho americké adaptace o čtyři roky později. Samotný pojem mockument je neologismus a o tom, která všechna díla lze tímto termínem zastřešit, nepanuje shoda. Prolínání fikce a reality má každopádně v televizním i rozhlasovém vysílání, stejně jako ve filmové tvorbě, dlouhou tradici a tato fúze se stala základem pro řadu populárních hybridních žánrů, mezi něž patří reality show, dokudrama nebo dokusoap. S těmi má mockument výrazné styčné body a společné znaky, zároveň se ovšem od nich podstatně odlišuje. Mockumentární forma má jak funkci reflexivní, která nám dává možnost tázat se po autenticitě skutečných dokumentů a "reality", kterou zobrazují, tak funkci parodickou a satirickou, která tvůrcům umožňuje originálním způsobem promlouvat k divákovi a nalézat nové zdroje humoru. Pojmenováním těchto typických mockumentárních prvků a jejich názorným ukázáním na konkrétním příkladu se zabývá případová studie, jež tvoří závěrečnou část této práce.
|
|
LABORARTORY BRNO
Hamrník, Ondřej ; Vágner, Lukáš (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
tři hmoty, tvoří celek, mezi nimi malý dvorek, tři vstupy, různá patra, v parteru kavárna, nahoře galerka, velká černá kostka uvnitř skeletu, atika podrží člověka na dvorku, velké antré, spojuje parter, parter spojený, lidu neškodí, divadlo, tanec, výtvarné dovednosti, i sochaři a grafici si příjdou na své, velké schody, hodně skla, výhled na brno, výhled do zeleně, výhled na střechy, tuhle socha, tuhle obrazek, tamhle tanci, tamhle kavu pije
|