Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rebranding: Garnier case study
Veselý, Radovan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Sochorová, Mária (oponent)
Práce se zabývá problematikou rebrandingu nebo změny značky na konkrétním případě z České Republiky. Cílem práce je přijít s konkrétní strategií kampaně rebrandingu pro značku Garnier Naturals. Hlavním přínosem práce je určení jednak obecných pravidel rebrandingu jakož i stanovení konkrétního procesu na základě atributů rebrandovane značky Garnier Naturals. V teoretické části je sesbíraná teorie značky a případové studie úspěšného a neúspěšného rebrandnigu. Z nich jsou vyvedeny závěry o správných a špatných praktikách při tomto procesu. V aplikační části se nachází studia image původní značky, analýza kvantitativního výzkumu na internetu a analýza kvalitativního výzkumu - skupinových rozhovorů. Závěr se zabývá součtu zjištěných skutečností a doporučením správné strategie rebrandingu pro danou značku.
Návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám společnosti L´Oréal
Macejová, Petra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Havlová, Květa (oponent)
Diplomová práce, kterou jsem vypracovala, má za cíl návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám značky Garnier. V teoretické části jsou zpracovány odborné prameny, které pojednávají o strategickém marketingu a plánování, popisují blíže marketingový výzkum a věnují se marketingovému mixu, jeho jednotlivým částem a trendům. Praktická část popisuje a analyzuje trh s pleťovou péčí a krémy proti vráskám a následně představuje značku Garnier. Podrobně jsou rozebrány dva marketingové výzkumy, které se věnují především řadě UltraLift od Garnier. Na základě tržních dat a zjištění marketingových šetření jsou stanoveny marketingové cíle a akční programy pro následující období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.