National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing Strategy of Listerine Smart Rinse
Vávrová, Helena ; Postler, Milan (advisor) ; Brudňáková, Petra (referee)
The aim of the diploma thesis is to analyse marketing strategy of Listerine Smart Rinse and recommend possible improvements into the future. Theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with the essence of marketing and definition of marketing process. The second chapter covers brand policy and the importance of brand in marketing. The third chapter offers basic theoretical approaches for the formulation of product, pricing, promotional and distribution strategy which are applied in the practical part. The theoretical part is followed by analysis of Listerine Smart Rinse strategy in terms of 4Ps -- product, price, promotional and distribution policy. Based on the findings there are recommendations offered in the last chapter to improve marketing strategy for the future.
Analýza nákupního chování zákazníků v plzeňských hypermarketech
Vávrová, Helena ; Cimler, Petr (advisor) ; Filipová, Vladimíra (referee)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků ve vybraných plzeňských hypermarketech. Pomocí dotazníku byla zjišťována orientace na jednotlivé typy potravinářských prodejen, preference zákazníků, frekvence nákupu apod. Nejprve byla provedena analýza nákupních zvyklostí všech zákazníků, bez ohledu na šetřenou prodejnu, následně se výzkum zaměřuje na analýzu nákupního chování zákazníků dotázaných v jednotlivých hypermarketech.

See also: similar author names
9 VÁVROVÁ, Hana
1 VÁVROVÁ, Hedvika
9 Vávrová, Hana
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.