National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness
Tesařová, Mariana ; Schüller, David (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Předložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business Development”. Na základě teoretických poznatků, metodiky dle Ko Floora a konceptu Brand Prismu je zhodnocena stávající situace studijního oboru. Zároveň jsou provedeny analýzy konkurentů a požadavků zákazníků, společně s analýzou odvětví k určení pozice značky studijního oboru na trhu. Na základě výsledků ze všech provedených analýz jsou následně stanoveny návrhy řešení konceptu značky na podporu rozvoje konkurenceschopnosti studijního oboru.
Project Proposal and Application of Project Management Methods for a Specific Event
Nečasová, Jana ; Tesařová, Mariana (referee) ; Smolíková, Lenka (advisor)
Tato diplomová práce pojednává o využití metod a nástrojů projektového managementu v rámci specifické akce. Teoretická část se věnuje popisu základních pojmů a teoretických poznatků souvisejících s problematikou řízení projektů. Ve druhé části jsou provedeny analýzy současného stavu, udržitelnosti, marketingu a konkurence akce. Návrhy a příspěvky jsou diskutovány ve třetí části. Jednotlivé metody, modely a nástroje byly vybrány pro maximální využití v rámci tohoto konkrétního projektu.
Project Proposal and Application of Project Management Methods for a Specific Event
Nečasová, Jana ; Tesařová, Mariana (referee) ; Smolíková, Lenka (advisor)
Tato diplomová práce pojednává o využití metod a nástrojů projektového managementu v rámci specifické akce. Teoretická část se věnuje popisu základních pojmů a teoretických poznatků souvisejících s problematikou řízení projektů. Ve druhé části jsou provedeny analýzy současného stavu, udržitelnosti, marketingu a konkurence akce. Návrhy a příspěvky jsou diskutovány ve třetí části. Jednotlivé metody, modely a nástroje byly vybrány pro maximální využití v rámci tohoto konkrétního projektu.
Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness
Tesařová, Mariana ; Schüller, David (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Předložená diplomová práce je zaměřena na aplikaci konceptů značky sloužící k rozvoji konkurenceschopnosti produktu instituce vysokoškolského vzdělávání, konkrétně studijního oboru “Entrepreneurship and Small Business Development”. Na základě teoretických poznatků, metodiky dle Ko Floora a konceptu Brand Prismu je zhodnocena stávající situace studijního oboru. Zároveň jsou provedeny analýzy konkurentů a požadavků zákazníků, společně s analýzou odvětví k určení pozice značky studijního oboru na trhu. Na základě výsledků ze všech provedených analýz jsou následně stanoveny návrhy řešení konceptu značky na podporu rozvoje konkurenceschopnosti studijního oboru.

See also: similar author names
5 TESAŘOVÁ, Marie
14 TESAŘOVÁ, Martina
7 TESAŘOVÁ, Michaela
4 TESAŘOVÁ, Monika
1 Tesařová, M.
5 Tesařová, Marie
1 Tesařová, Marika
11 Tesařová, Markéta
2 Tesařová, Marta
14 Tesařová, Martina
7 Tesařová, Michaela
3 Tesařová, Monica
4 Tesařová, Monika
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.