National Repository of Grey Literature 258 records found  beginprevious248 - 257next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Porovnání konceptů CSR vybraných firem
Drudiková, Dita ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee)
Corporate social responsibility (Společenská odpovědnost firem) není v České republice zatím příliš známý pojem, a proto jsem se mu ve své bakalářské práci rozhodla věnovat. Cílem této bakálářské práce je posoudit znalost společensky odpovědného chování firem a také zjistit jaký vliv má tento koncept při výběru produktu či značky. Konkrétně jsem se zaměřila na CSR chování vybraných maloobchodních řetězců s potravinami. Podle výsledků dotazníkového šetření jsem vybrala dva maloobchodní řetězce a na základě zhodnocení informací publikovaných na webových stránkách těchto společností, jsem posoudila jejich společenskou odpovědnost.
Celebrity v reklamě
Morávková, Jana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Práce je zaměřena především na nejnovější trendy v oblasti reklam, jejichž hlavními aktéry jsou celebrity. Sleduje jednak společnosti, které celebrity užívají ke své propagaci nejčastěji, a jednak také nejobsazovanější celebrity. Mezi zkoumané skupiny patří především sportovci, modelky a hudební hvězdy. Součástí práce je rovněž výzkum, který se snaží objasnit, zda má obsazování celebrit do reklam smysl či nikoli.
Gender a reklama v ČR
Petroniová, Lucia ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee)
Cieľom práce je vymedziť pojmovo a historicky genderovú tématiku, poukázať na prejavy a vplyv genderu a prostredníctvom analýzy reklamných oznámení v 8 časopisoch rozpoznať, či súčasné reklamy prezentujú ženy a mužov stereotypne. Cieľom je taktiež zistiť, či stereotypy- ako je napr. pohľad na krásu, neškodia spoločnosti, poprípade identifikovať ich dôsledky, ako aj kategorizácia prejavov vychádzajúcich od spotrebiteľov, či už vo forme sťažností podaných príslušným orgánom, alebo podpora kampaní narušujúcich líniu zaužívaných stereotypov. V teoretickej časti sú vymedzené pojmy týkajúce sa marketingovej komunikácie, nasledované charakteristikami jednotlivých médií a a ich vývojovými trendami. Ďalšia kapitola je venovaná už vymedzeniu genderu a historickým vývojom hnutia zaoberajúcim sa genderom. Uvedené sú vplyvy genderových stereotypov na jednotlivcov a na spoločnosť, nasledované snahami o narušenie týchto stereotypov. Obsahová analýza časopisov je základom pre vyhodnotenie súčasného stavu v ČR, čo sa týka prezentácie mužov a žien v reklame. Záver zhrňuje nadobudnuté poznatky a analýzu v oblasti genderu a reklamy v ČR.
Advertising campaign of chosen sports event
Šikolová, Lenka ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee)
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.
Typologies of Palladium Customers
Švejd, Michal ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží
Janda, Jakub ; Průša, Přemysl (advisor) ; Puchýř, Milan (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Práce se zabývá porovnáním přístupů k propagaci na trhu rychloobrátkového zboží na českém a americkém trhu. Toto porovnání je provedeno z teoretického i z praktického hladiska. V teoretické části je nejprve popsán propagační projekt, který obsahuje cíl, cílové skupiny, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V praktické části je pak na základě teoretického projektu porovnána propagace produktů Kofola a Coca-Cola ve všech uvedených bodech.
The development of private brands on the Czech market, and consumers point of view at this trend
Paskerová, Kateřina ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Práce přináší ucelený pohled na problematiku privátních značek. Poukazuje na trendy v oblasti maloobchodních značek ve světě a Evropě, podrobně analyzuje nabídku a vývoj privátních značek na českém trhu. Hodnotí tyto značky z hlediska objemu prodejů, výrobkových kategorií, jakostních a cenových pater, strategií obchodníků a prodejních kanálů s důrazem na diskontní prodejny. Je uveden přehled nabídky privátních značek největších maloobchodních společností působících na českém trhu. Dále se práce věnuje spotřebitelskému chování a pohledu českých zákazníků na privátní značky. Na základě průzkumů zákaznického chování jsou popsány současné postoje, zkušenosti, očekávání a celkový přístup zákazníků k vlastním značkám, jsou zkoumány motivy nákupu a frekvence nákupu, názory na kvalitu, cenu, šíři nabídky, obaly vlastních značek, propagaci apod. V poslední části práce jsou vyhodnocena dvě dotazníková šetření zaměřená na privátní značky provedená v letech 2005 a 2008 v řetězcích Ahold a Tesco.
Communication plan of the introduction of bio-food in a selected chain in the Czech Republic
Reilová, Renata ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Diplomová práce ?Komunikační plán zavedení biopotravin vybraného řetězce v ČR? se zabývá analýzou kampaně Tesco Organic, která probíhala v říjnu 2007 při zavedení biopotravin v obchodním řetězci Tesco. Cílem práce je kromě posouzení dosahu kampaně Tesco Organic také analýza nákupních zvyklostí českých spotřebitelů biopotravin. Na základě výzkumu je sestaven demografický profil spotřebitele biopotravin, který je potom konfrontován s cílovou skupinou kampaně Tesco Organic.
Price Apprehension of the Custumer Chosen Retail Chains in Relation to their Image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
Trh mobiných operátorov v ČR a problematika rebrandingu
Saladiová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Diplomová práca sa zameriava na trh mobilných komunikácií v ČR a na zmeny značiek, ktorými prešiel. Zaoberá sa všeobecne značkou a globálnymi značkami, svetovým trhom a českým mobilným trhom od 90-tych rokov po súčasnosť. Bližšie rozoberá proces rebrandingu značiek Paegas na T-Mobile, Oskar na Vodafone, EuroTel na O2 a porovnáva postavenie týchto operátorov na českom trhu v číslach.

National Repository of Grey Literature : 258 records found   beginprevious248 - 257next  jump to record:
See also: similar author names
3 PRŮŠA, Pavel
3 Průša, Pavel
6 Průša, Petr
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.