National Repository of Grey Literature 230 records found  beginprevious220 - 229next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Application SOA in Information Systems
Blahanravau, Yauheni ; Basl, Josef (advisor) ; Novotný, Ota (referee)
Práce zaměřena na popsaní zavedení servisně orientované architektury do podnikových informačních systémů.SOA se poravnavá s klasickými řešení,popisují se jeji výhody a problémy oproti tradičním řešením.
Help Desk Metrics Implementation in a Small Company
Braverman, Jan ; Novotný, Ota (advisor) ; Pour, Jan (referee)
V této práci byla navržena sada metrik vhodných pro měření help desku a ta byla podrobena mutlidimenzionální analýze. Základním konceptem pro celé řešení je metodika ITIL, proto je v práci obsažena i analýza odpovídajících procesů ITIL. Pro vyzkoušení některých metrik, byly tyto nasazeny v help desk aplikaci. Navržená sada metrik byla zúžena na ty, které jsou uplatnitelné v malé firmě. Závěr práce vyhodnocuje provoz vybraných metrik nad reálnými daty a zkoumá možné způsoby interpretace získaných výsledků.
Model metrik potravinářské firmy a jeho ověření v nástroji Business Intelligence
Klapal, David ; Novotný, Ota (advisor) ; Bruncík, Petr (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického měření výkonnosti podniků. Konkrétně je zacílena na měření výkonnosti potravinářské firmy působící na trhu výroby a prodeje surovin pro pekaře, cukráře a gastronomii. Řeší především důležitost sledování výkonnosti podniku, ukazuje možné moderní koncepty měření výkonnosti, zabývá se metrikami a odhaluje podstatu multidimenzionálního přístupu. Za pomoci získaných teoretických znalostí je následně vytvořen model metrik potravinářské firmy. Pro ověření možností sledovat vybrané metriky vytvořeného modelu je použit nástroj Microsoft Analysis Services, který je jedním z typických představitelů systémů Business Intelligence. Diplomová práce má dva hlavní výstupy. Prvním je model metrik potravinářské firmy ve formě strategické mapy, druhým jsou grafické reporty sledující vybrané metriky v nástroji MS Excel.
Model pro ohodnocení bonity klienta v pojišťovně
Píška, Vladimír ; Novotný, Ota (advisor) ; Slánský, David (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení bonity klienta v české komerční pojišťovně. Skládá se ze dvou hlavních logických celků ? přípravy teoretického modelu bonity klienta a jeho praktického ověření na reálných datech jedné české pojišťovny. Příprava modelu bonity klienta se přidržuje postupu popsaného v metodice CRISP-DM. Postupně jsou prozkoumány současné způsoby sledování bonity klientů v českém bankovním i nebankovním sektoru a je rozebrán způsob určování bonity klienta v amerických pojišťovnách. Následuje samotné sestavování modelu bonity klienta v pojišťovně. Nejdříve jsou nalezeny oblasti ke sledování a z těchto oblastí jsou vybrány vhodné ukazatele bonity klienta. Přípravu modelu uzavírá nastavení vah u jednotlivých ukazatelů a popis sledovaných kategorií bonity klienta. Druhý logický celek se zabývá aplikací připraveného modelu bonity klienta v praxi. Popsána je fyzická architektura řešení, příprava datové základny, použitá skóringová aplikace a převedení modelu bonity klienta do této aplikace. Dalšími popsanými kroky jsou testování modelu na vzorku dat a na kompletním portfoliu klientů spolupracující pojišťovny. Výsledky jsou analyzovány a zobrazeny v grafech. Poté jsou obdržené výsledky porovnávány s očekávanými výsledky. Diplomová práce končí diskuzí k využití bonity klienta v reálných procesech pojišťovny.
Implementace webové aplikace ?Metriky IS/ICT?
Bujnoch, František ; Novotný, Ota (advisor) ; Vostrý, Petr (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Práce se zabývá oblastí metrik IS/ICT. Analyzuje problematiku popisu metrik IS/ICT. Stanovuje systém jejich klasifikace pro použití v databázové aplikaci. Na základe výsledku analýzy pak práce formuluje zadání pro databázovou aplikaci. Přínosem práce je kromě formulace laického úvodu do problematiky hlavně navržení numerického mechanismu hledání vhodných metrik pro nasazení ve specifikovaném podniku. Práce je členěná do tří hlavních částí. První část je tvořena úvodem do problematiky. Obsahuje definice a dělení metrik a popis modelu řízení informatiky SPSPR. Na tyto informace navazuje jejich rozbor za účelem vytvoření obecného textového popisu metriky a obecné klasifikace podniku i metriky. V druhé části je na základe závěru z části první formulováno zadání pro aplikaci. Toto je pak rozšíreno o další požadavky na funkčnost aplikace. Třetí část obsahuje uživatelský návod k databázové aplikaci a popis algoritmu pro výpočet doporučené vhodnosti metriky pro zadaný profil podniku.
Implementace Business Intelligence v malé společnosti působící v sektoru vzdělávání
Mrázek, Josef ; Novotný, Ota (advisor) ; Pour, Jan (referee)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout model metrik vhodný k řízení malé společnosti a následně demonstrovat jeho praktické využití při řízení společnosti za pomocí běžně dostupných informačních technologií. Na základě studia dostupné literatury byl jako model strategického řízení společnosti vybrán model Balanced Scorecard. V rámci tohoto modelu byla nejdříve definována mise a vize školy. Dále byly stanoveny strategické cíle a na ně navazující metriky. Dílčím cílem bylo pro vybrané metriky demonstrovat jejich praktické využití při řízení společnosti. Bylo navrženo technologické řešení respektující možnosti malých společností. Konečným výstupem praktické části této práce pak byla demonstrace využití BI k podpoře strategického řízení a rozhodování.
Implementation Business Intelligence in a small-sized company and practical check on personal placement agency
Dörfl, Jakub ; Novotný, Ota (advisor) ; Machart, Robert (referee)
Cílem diplomové práce je návrh a implementace Business Intelligence v malé firmě, jako je personální agentura zabývající se poskytováním ?TEMPORARY HELP?. Požadavky na aplikaci BI jsou koncipovány na základě metodiky Balanced Scorecard. Teoretická část: popis základních principů a nástrojů konceptů BSC a BI včetně definování jejich vzájemného vztahu a specifických nároků daných užitím v malé firmě. Praktická část: ověření získaných poznatků z teoretické části práce v personální agentuře. V rámci BSC byly definovány konkrétní strategické cíle s měřítky a stanoveny strategické akce. Vybrané strategické cíle jsou sledovány vytvořenou BI aplikací v prostředí MS SQL 2000 a MS OFFICE XP.
Srovnání komerčních BI nástrojů s nástroji OpenSource
Okleštěk, Petr ; Novotný, Ota (advisor) ; Tlapák, Jiří (referee)
Cílem této diplomové práce je porovnat komerční a OpenSource Business Intelligence řešení pro střední podnik. Za účelem srovnání byl vybrán databázový server MS SQL Server s Analysis Services a dva možné způsoby nasazení OpenSource technologií. Prvním z nich je komplexní BI řešení od společnosti Insight Strategy a.s. ?The Bee?. Druhým způsobem je řešení pomocí dílčích aplikací nalezených na Internetu a to pomocí aplikací Keetle, Firebird, Mondrian a Openi. Jednotlivá řešení jsou porovnána na základě předem stanovených a popsaných metrik. Hlavním cílem je ověření na fiktivní firmě zda OpenSource BI řešení fungují a mohou nahradit komerční řešení a zda je to z finanční stránky výhodné.
Building a contact center in banking industry
Seifrt, Ladislav ; Novotný, Ota (advisor) ; Vavák, František (referee)
Budování kontaktního centra je velmi rozsáhlou a komplexní problematikou. Tato diplomová práce se zaměřuje na aspekt efektivního využití dostupných technologií pro podporu procesů kontaktního centra (CC), především pak v bankovním sektoru. V práci je zpracován multidimenzionální model obslužnosti kontaktního centra zachycující procesní stránku řízení. Model obslužnosti je poté zasazen do kontextu současných technologií pro CC a výsledkem je model, který zachycuje vliv jednotlivých technologií na proces řízení interakcí. Tento model je v závěru teoretické části aplikován na podmínky bankovnictví. Součástí diplomové práce je i praktická (neveřejná) část, která aplikuje předchozí model na podmínky kontaktního centra společností GE Money v ČR a SR. Do kontextu modelu je zasazen vývoj kontaktního centra GE Money po vybrané období, začínající před zahájením a končící dokončením několika projektů, které byly během zpracování této práce ve fázi realizace. Tato konfrontace CC GE Money s modelem je pak výchozím bodem pro doporučení dalších kroků v budování a rozvoji tohoto CC.
Web Analytics
Mužík, Zbyněk ; Novotný, Ota (advisor) ; Šubrta, Václav (referee)
Práce se zabývá problematikou měření ukazatelů souvisejících s provozem webových stránek a aplikací a technologickými prostředky k tomu sloužícími ? Web Analytics (WA). Hlavním cílem práce je otestovat a porovnat vybrané zástupce těchto nástrojů a podrobit je srovnání podle objektivních kriterií, dále také kritické zhodnocení možností WA nástrojů obecně. V první části se práce zaměřuje na popis různých způsobů měření provozu na WWW a definuje související metriky. Poskytuje také přehled dostupných WA nástrojů. Následně je vytvořen hodnotící model pro WA nástroje a podle něj je ohodnoceno šest zástupců těchto nástrojů. Hodnocení má podobu uživatelského testování na datech ze dvou reálných webových stránek. Majitelům těchto dvou webových stránek je učiněno doporučení pro volbu vhodného WA nástroje na základě jejich preferencí. Dalším výstupem práce jsou reporty, vygenerované testovanými nástroji, popisující aktivity na zkoumaných webových stránkách.

National Repository of Grey Literature : 230 records found   beginprevious220 - 229next  jump to record:
See also: similar author names
56 NOVOTNÝ, Ondřej
5 Novotný, Oldřich
56 Novotný, Ondřej
3 Novotný, Otomar
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.