National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 
Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s.
Nedbal, Lukáš ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Řeholová, Štěpánka (referee)
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů největšího výrobce plochého skla ve střední a východní Evropě. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se významu jednotlivých marketingových nástrojů na průmyslovém trhu. Z toho vychází praktická část, v níž dochází k hodnocení konkrétních marketingových činností vybraného podniku. Práce obsahuje i řadu doporučení, jak zefektivnit stávající marketingový mix. Hlavním cílem je podat informace o přednostech a nedostatcích marketingového mixu tohoto velkého průmyslového podniku.

See also: similar author names
1 Nedbal, Ladislav
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.