National Repository of Grey Literature 42 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Hodnocení marketingového mixu nakladatelství Fragment
Maňáková, Martina ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Obadalová, Kateřina (referee)
Tématem práce je hodnocení marketingového mixu nakladatelství. Autorka analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použitím nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmu mohly udělat konkurenceschopnější.
Possibilities of Marketing Applications in the Express Transport Sector
Plíva, Jan ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Práce se věnuje oboru dálkové osobní dopravy v České republice z pohledu zákazníka ? cestujícího. Zkoumá současnou nabídku služeb na trhu a spokojenost zákazníků s nimi. Současně hledá příčiny spokojenosti i nespokojenosti zákazníků s veřejnou dopravou a aspekty, které mají vliv při rozhodování mezi dopravou veřejnou a dopravou individuální. Naznačeny jsou cesty k rozvoji oboru dálkové dopravy a konkurenčního prostředí v oboru a možnosti uplatnění marketingových přístupů.
Student´s consumer practice evaluation of selected comodities
Kanócová, Lucia ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Rusnák, Ján (referee)
Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské zvyklosti vysokoškolských studentů. Cíloví respondenti byly ze tří českých vysokých škol ? Vysoká škola ekonomická, České vysoké učení technické, Univerzita Karlova. Předmětem zkoumání jsou dvě komodity ? nealkoholické nápoje a mobilní telefony. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku.
Analýza sortimentu společnosti Hügli Food s.r.o.
Mudra, Tomáš ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Hojgrová, Eliška (referee)
Bakalářská práce analyzuje sortiment české společnosti podnikající v potravinářském průmyslu. Popisuje charakteristiky produktových řad a vlastnosti konkrétních produktů. Hodnotí silné stránky a slabiny sortimentu a navrhuje možnosti k odstranění těchto slabin. Práce dále ukazuje na nové možnosti a příležitosti pro sortiment společnosti a na to, jak je může společnost využít. Práce se věnuje také tzv. privátním značkám, které jsou významnou součástí analyzovaného sortimentu a u nichž lze očekávat v oblasti střední Evropy v budoucnu další rozvoj.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Beránková, Iva ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prahy - Letňan, přičemž důraz je kladen především na přítomnost dvou velkých hypermarketů Globus a Tesco. Mezi hlavní cíle patří tyto dva řetězce porovnat na základě hodnocení letňanských zákazníků, zjistit podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny a zároveň porovnat zákazníky nakupující v Tescu se zákazníky nakupující v Globusu. K dosažení těchto cílů slouží vlastní výzkum mezi obyvateli Letňan.
Analýza postojů české populace k biopotravinám
Nováková, Eliška ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Hrůša, Jiří (referee)
Práce analyzuje současné postoje české populace k biopotravinám. V teoretické části jsou definovány pojmy z oblasti ekologického zemědělství a legislativní zásady a zmapována současná situace ekologického zemědělství v České republice. Dále práce popisuje použitou metodiku marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření a jeho analýzu. Závěrečná část obsahuje shrnutí poznatků výzkumu.
Hodnocení marketingového mixu Palace Cinemas
Sobola, Martin ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Práce analyzuje a hodnotí marketingový mix pražských poboček Palace Cinemas, jednoho z provozovatelů multikin v České republice. Na základě teoretických poznatků z oboru marketingu rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu společnosti. Jedná se především o rozbor produktu, cenové politiky, umístění provozoven, jednotlivých složek komunikačního mixu, analýzu materiálního prostředí, lidí a procesů. Součástí práce jsou i výsledky ankety, která byla vyhotovena, aby její výsledky pomohly při hodnocení některých marketingových postupů.
The Protection Of Consumer Connected With Health Service
Chaloupecká, Petra ; Kohoutová, Olga (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Práce hodnotí postavení spotřebitele v českém zdravotnictví. Zaměřuje se na práva a povinnosti spotřebitele,která se týkají zdravotnictví. Nejdůležitějším zákonem je zákon o péči o zdraví lidu. Spotřebitel má například právo odmítnout lékařskou péči, zvolit svého lékaře a zdravotní pojišťovnu a povinnost platit zdravotní pojistné.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Šímová, Václava ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Chvojková, Helena (referee)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny v Benešově u Prahy, jejich kupním chováním a marketingem obchodu. Součástí je i marketingový výzkum na dané téma.
Zavádění nového výrobku na trh
Machátová, Marie ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Vondrášková, Jitka (referee)
Práce analyzuje proces zavádění nového výrobku firmy Henkel na český trh. Výrobkem jsou dvě zubní pasty Vademecum - na citlivé zuby a na bělení zubů. Práce popisuje proces, jeho složky a na závěr obsahuje návrh zlepšení a možnosti pro další rozvoj.

National Repository of Grey Literature : 42 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
See also: similar author names
4 MOTTLOVÁ, Lenka
4 Mottlová, Lenka
1 Mottlová, Lucie
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.