| |
|
Possibilities of Marketing Applications in the Express Transport Sector
Plíva, Jan ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Práce se věnuje oboru dálkové osobní dopravy v České republice z pohledu zákazníka ? cestujícího. Zkoumá současnou nabídku služeb na trhu a spokojenost zákazníků s nimi. Současně hledá příčiny spokojenosti i nespokojenosti zákazníků s veřejnou dopravou a aspekty, které mají vliv při rozhodování mezi dopravou veřejnou a dopravou individuální. Naznačeny jsou cesty k rozvoji oboru dálkové dopravy a konkurenčního prostředí v oboru a možnosti uplatnění marketingových přístupů.
|
| |
|
Analýza sortimentu společnosti Hügli Food s.r.o.
Mudra, Tomáš ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Hojgrová, Eliška (referee)
Bakalářská práce analyzuje sortiment české společnosti podnikající v potravinářském průmyslu. Popisuje charakteristiky produktových řad a vlastnosti konkrétních produktů. Hodnotí silné stránky a slabiny sortimentu a navrhuje možnosti k odstranění těchto slabin. Práce dále ukazuje na nové možnosti a příležitosti pro sortiment společnosti a na to, jak je může společnost využít. Práce se věnuje také tzv. privátním značkám, které jsou významnou součástí analyzovaného sortimentu a u nichž lze očekávat v oblasti střední Evropy v budoucnu další rozvoj.
|
|
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Beránková, Iva ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prahy - Letňan, přičemž důraz je kladen především na přítomnost dvou velkých hypermarketů Globus a Tesco. Mezi hlavní cíle patří tyto dva řetězce porovnat na základě hodnocení letňanských zákazníků, zjistit podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny a zároveň porovnat zákazníky nakupující v Tescu se zákazníky nakupující v Globusu. K dosažení těchto cílů slouží vlastní výzkum mezi obyvateli Letňan.
|
|
Analýza postojů české populace k biopotravinám
Nováková, Eliška ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Hrůša, Jiří (referee)
Práce analyzuje současné postoje české populace k biopotravinám. V teoretické části jsou definovány pojmy z oblasti ekologického zemědělství a legislativní zásady a zmapována současná situace ekologického zemědělství v České republice. Dále práce popisuje použitou metodiku marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření a jeho analýzu. Závěrečná část obsahuje shrnutí poznatků výzkumu.
|
|
Hodnocení marketingového mixu Palace Cinemas
Sobola, Martin ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Práce analyzuje a hodnotí marketingový mix pražských poboček Palace Cinemas, jednoho z provozovatelů multikin v České republice. Na základě teoretických poznatků z oboru marketingu rozebírá jednotlivé složky marketingového mixu společnosti. Jedná se především o rozbor produktu, cenové politiky, umístění provozoven, jednotlivých složek komunikačního mixu, analýzu materiálního prostředí, lidí a procesů. Součástí práce jsou i výsledky ankety, která byla vyhotovena, aby její výsledky pomohly při hodnocení některých marketingových postupů.
|
| |
| |
| |