National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Koncepce, podpora a zkušenosti z výuky v oblasti zobrazovacích systémů na ČVUT FBMI ve studijním programu Biomedicínská technika
Hozman, Jiří ; Volf, Petr ; Krupička, Radim ; Mardanshina, Evgeniia
V příspěvku jsou shrnuty zkušenosti za posledních 30 let z hlediska výuky problematiky zobrazovacích systémů v lékařství. Za tuto dobu bylo vyzkoušeno několik modelů výuky, a to zejména z hlediska počtu předmětů a rozsahu, ale také metod výuky, a to jak na ČVUT FEL, tak i převážně na ČVUT FBMI, ale i na 1. LF UK. Ve všech případech se jednalo o bakalářská a navazující magisterská studia, která mají vztah k biomedicínské technice, resp. biomedicínskému inženýrství. Tyto dlouholeté zkušenosti pak vedly k vytvoření vhodné struktury přednášek a cvičení, ale i k vytvoření vhodné podpory výuky. V uvedeném příspěvku jsou všechny tyto aspekty zahrnuty. Jedná se tedy spíše o jistý souhrn dosažených zkušeností a doporučení, tzv. dobré výukové praxe, kterou lze využít i na jiných VŠ.
Koncepce, podpora a zkušenosti z výuky matematiky na ČVUT FBMI ve studijním programu Biomedicínská technika
Hozman, Jiří ; Roubík, Karel ; Krupička, Radim ; Feuerstein, Eva
Příspěvek popisuje důvody, metody a výsledky nového systému výuky matematiky na ČVUT FBMI v rámci bakalářského studijního program Biomedicínská technika. Zavedení proběhlo v akademickém roce 2009/2010 a to z důvodu nízké motivace studentů pro stadium matematiky a vzhledem ke zhoršujícím se studijním výsledkům. Míra neúspěšnosti u zkoušek z matematiky klesla z původní úrovně 52 % v roce 2009 na 34 % v roce 2017 u matematiky 1. stupně. a poklesla z 21 % v roce 2009 na 14 % v roce 2017 u kurzů matematiky 2. úrovně. Metodika byla též implementována a testována na deseti vzdělávacích institucích v Řecku, Izraeli, Kosovu, Severní Makedonii a Uzbekistánu v rámci programu Erasmus+ zaměřeného na budování kapacit s názvem iTEM (Innovative Teaching Education in Mathematics).
Unsupervised learning based on images
Krupička, Radim ; Hlaváč, Václav (advisor) ; Forst, Libor (referee)
The aim of the project was to create an experimental environment for solving the children puzzle shape sorter . This environment serve as a testbed for various learning tasks of cognitive nature with image feedback. This puzzle is a demonstrator of the EU project COSPAL, IST-004176. The industrial robot CRS A-465 with six degrees of freedom and its control system is used. The scene is observed by one static camera. The system processes the images from the camera and the further robot movement is based on the reinforcement learning.
Unsupervised learning based on images
Krupička, Radim ; Forst, Libor (referee) ; Hlaváč, Václav (advisor)
The aim of the project was to create an experimental environment for solving the children puzzle shape sorter . This environment serve as a testbed for various learning tasks of cognitive nature with image feedback. This puzzle is a demonstrator of the EU project COSPAL, IST-004176. The industrial robot CRS A-465 with six degrees of freedom and its control system is used. The scene is observed by one static camera. The system processes the images from the camera and the further robot movement is based on the reinforcement learning.

See also: similar author names
2 Krupička, Roman
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.