| |
| |
|
Analysis of Marketing Mix Tools in RAMA Bohemia, a.s.
Kasperová, Andrea ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Lusk, Matúš (referee)
The objective of this bachelor thesis is to characterise the essence of the notion of marketing mix with the help of known techniques. In the practical part of the work the author will focus on the particular company, RAMA BOHEMIA, a. s., to analyse applications of the individual instruments of the marketing mix in the company, to assess their functioning and to propose potential measures in the case of a found drawback.
|
| |
| |
| |
| |
|
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Bidlová, Karolína ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Nováček, Jan (referee)
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
|
|
Evaluation of personnel activities in chosen company
Homolková, Daniela ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Kantová, Eva (referee)
Human resourses are more and more frequently regarded as the most precious company treasure. Any organisation is not able to achieve its goals without capable and educated employees. Recruitments have to be doing with all due carefulness in order to reckruite the best possible employee. Acquisition of new people has to be well planned and done because capable employees are one of the most important competitive advantages.
|
|
Návrh analýzy pracovních míst ve firmě TDS, s. r. o.
Janečková, Petra ; Kozlová, Taťána (advisor)
Předmětem práce je popis a specifikace pracovních míst, způsob jejích provedení a propojení výsledků s navržením organizační struktury. Jsou zmíněny metody používané k analýze a také, jaký je její vliv na zvyšování efektivity podniku. Jsou popsány organizační struktury a v praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na firmu TDS, s. r. o. Analýza je provedena na tzv. realizační tým a je navržena organizační struktura pro podnik.
|