|
Certifikovaná metodika stanovení korelace frekvenčního a dynamického průběhu originálního zvukového mixu vůči restaurovanému mixu tak, aby zvuk u digitální projekce odpovídal parametrům projekce filmové
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Fulltext: PDF
|
|
Certifikovaná metodika kolorimetrické a jasové analýzy filmového obrazu na plátně a struktury klíčových scén černobílých a barevných filmů z hlediska světlotonality obrazu
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Fulltext: PDF
|
|
Certifikovaná metodika digitálního restaurování filmů, jejímž výsledkem je digitálně restaurovaný autorizát (DRA)
Jícha, Marek ; Pecák, Josef ; Myslík, Jiří ; Weiser, Antonín ; Šofr, Jaromír ; Macák, Jiří ; Rejholec, Pavel ; Neubauer, Petr ; Mathé, Ivo ; Páta, Petr ; Fliegel, Karel ; Novák, Miloslav ; Rund, František ; Husník, Libor ; Gunaratna, Vidu ; Jedlička, Miroslav ; Šimunek, Jiří ; Vítek, Stanislav ; Procházka, Martin ; Souček, Daniel ; Piškula, Martin
Fulltext: PDF
|
|
Rozšířená kinematografie
Dimoski, Vladimir ; JÍCHA, Marek (advisor) ; GUNARATNA, Vidu (referee)
Nahlížíme-li na profesi kameramana jakožto na určitou formu umění, pak toto umění dnes stojí na rozcestí. Kolem pojmu kameramanství je dnes určitá kontroverze, zejména v kontextu filmů, u kterých byla klasická kamera podřízena virtuálním technikám (např. Matrix, Life of Pi, Gravitace).
Následující práce se zaobírá historickým vývojem kameramanských technik a jejím cílem je ověřit, zda je virtuální kinematografie krokem kupředu v evoluci práce kameramana. Ve snaze dobrat se co nejpravdivější odpovědi, rozhodl jsem se analyzovat práci kameramanů výše zmíněných celovečerních snímků ve smyslu spolupráce se supervizory vizuálních efektů a celým kreativním týmem. V této studii se snažím objasnit, jak tito kameramani použili nové techniky za účelem podpoření dramaturgie příběhu.
|
| |
| |
| |
|
Cine Reflect Lighting System and its use in films of Michael Haneke
Adam, Stanislav ; FUXJÄGER, Klaus (advisor) ; JÍCHA, Marek (referee)
This bachelor thesis deals with the lighting system Cine Reflect Lighting System and its ability to approach the lighting of a scene in a different manner. First part of this thesis summarizes advantages and disadvantages of mirror systems, which can be helpful for cameramen to choose the right lighting technology for their movie. In the second part of thesis I focus on CRLS usage in Michael Haneke movies, especially in his movie The White Ribbon (2009)
|
| |
| |