National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
The Application of Fuzzy Logic for Rating of Suppliers for the Firm
Froehling, Kryštof ; Janková, Zuzana (referee) ; Dostál, Petr (advisor)
The diploma thesis deals with the application of the theory of fuzzy logic in the evaluation of client translation commissions for a foreign language text. This fuzzy model is used for better selection of orders and faster allocation of human resources for specific orders. The fuzzy model is composed of multi-valued decision-making criteria that are essential for the company. The model is processed in MS Excel using VBA and MathWorks MATLAB.
Game Development Process
Froehling, Kryštof ; Sedláček, Pavel (referee) ; Šedrlová, Magdalena (advisor)
Bakalářská práce se zabývá vývojem videoher a vším potřebným k vytvoření úspěšné videohry. První část práce rozlišuje všechny různé role vývojářského týmu a jejich souvislosti. Druhá část analyzuje časovou osu a cíle různých fází vývoje videohry a zároveň hodnotí pozitiva a negativa práce s vydavatelem. Brány v úvahu jsou také certifikační a hodnotící procesy. Třetí a poslední část nabízí pohled do zákulisí vývoje videoher prostřednictvím rozhovoru s herním vývojářem.
The Application of Fuzzy Logic for Rating of Suppliers for the Firm
Froehling, Kryštof ; Janková, Zuzana (referee) ; Dostál, Petr (advisor)
The diploma thesis deals with the application of the theory of fuzzy logic in the evaluation of client translation commissions for a foreign language text. This fuzzy model is used for better selection of orders and faster allocation of human resources for specific orders. The fuzzy model is composed of multi-valued decision-making criteria that are essential for the company. The model is processed in MS Excel using VBA and MathWorks MATLAB.
Game Development Process
Froehling, Kryštof ; Sedláček, Pavel (referee) ; Šedrlová, Magdalena (advisor)
Bakalářská práce se zabývá vývojem videoher a vším potřebným k vytvoření úspěšné videohry. První část práce rozlišuje všechny různé role vývojářského týmu a jejich souvislosti. Druhá část analyzuje časovou osu a cíle různých fází vývoje videohry a zároveň hodnotí pozitiva a negativa práce s vydavatelem. Brány v úvahu jsou také certifikační a hodnotící procesy. Třetí a poslední část nabízí pohled do zákulisí vývoje videoher prostřednictvím rozhovoru s herním vývojářem.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.