|
Řízení a organizování ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Bič, Petr ; Dědina, Jiří (advisor)
Práce mapuje jednak to, na jakých základech stojí a čím se v současné době zabývá management některých českých lázní, jak v těchto lázních probíhá řízení a organizování. Dále se věnuje jednotlivým aspektům řízení a organizování ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s. v kontextu českého lázeňství. Práce prezentuje teoretické poznatky o organizování a řízení na praktickém příkladě, nastiňuje určitý možný vývoj a doporučení pro zlepšení.
|
|
Manager of 21th century like expatriate
Cardenas Ramirezová, Marie ; Dědina, Jiří (advisor) ; Cejthamr, Václav (referee)
This thesis is focused to expatriates who have a live experience with working and living in Anglo-Saxon culture and in Britain's companies. The object of this thesis is to initiate readers into an area of expatriation and by own research find out the effect and opinions of managers acting in GB on management and organization architecture of Britain's companies. The first theoretical part of the thesis offers the reader information and definitions related to international human resources, expatriation, national and company culture. Their auxilliary part is identification with metod preparing of research. The key practical part is own research and answering particular research questions related to the organizational architecture of Britain's companies. The results of the thesis are findings that are compared with defined hypotheses.
|
|
Management and marketing of spa and hotel industry
Klímová, Eva ; Dědina, Jiří (advisor) ; Odcházel, Jiří (referee)
Cílem práce je na základě provedené marketingové analýzy navrhnout strategie a doporučení pro oblast marketingu vybraného lázeňského hotelu. Tato analýza byla provedena za pomoci klasických nástrojů marketingu, kterými jsou marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence a podobně. Praktická část je zaměřena na karlovarský hotel 5* Carlsbad Plaza, který je prvním spa a wellness hotelem v Karlových Varech.
|
|
The Comparison of Men's and Women's Management and Leadership Styles
Hilkovičová, Vendula ; Dědina, Jiří (advisor) ; Kurejová, Zuzana (referee)
Práce srovnává styly řízení a vedení manažerů a manažerek v českých firmách. Srovnání bylo provedeno na základě kvalitativního výzkumu. K získání informací pro výzkum bylo použito dotazníkové šetření, kterého se zúčastnili manažeři a manažerky a také jejich podřízení. V práci jsou zkoumány charakterové vlastnosti, měkké dovednosti, odborné znalosti, styly řízení, firemní kultura a celková úspěšnost manažerů a manažerek a analyzovány rozdílné a shodné prvky v jejich manažerské práci.
|
|
Importance of manager personal qualities for prosperity of a company.
Foltýnová, Renata ; Dědina, Jiří (advisor) ; Hejkal, Tomáš (referee)
Tato práce popisuje kvality a nedostatky manažerů úspěšné a nyní krachující české elektro-montážní firmy. Obsahuje teoretické poznatky, analýzu zkoumaného souboru, vyhodnocení a doporučení každému manažerovi. Model efektivního manažera je rozdělen do 4 částí: Osobnost, sebeřízení, manažer a tým, vedení lidí. Na závěr se v práci čtenář může dovědět něco nového na základě srovnání manažerů v manažerské mřížce GRID a podrobný popis výsledků z mřížky. Dále doporučení firmě jako celku, aby se nedostala do nesnází a dále mohla růst.
|
| |
|
INSTITUTIONALIZATION OF MANAGERIAL NEW VALUES AND STANDARDS
Smetánka, David ; Hrčková, Eva (advisor) ; Dědina, Jiří (referee) ; Chadt, Karel (referee)
V literárním rozboru je kladen důraz především na vliv nových hodnot a zásad v koncernu Volkswagen na jednání manažerů ve Škoda Auto. V teoretické části se autor opírá o přístupy institucionální a organizačně-kulturní a přístupy ke stylu řízení. Dále je proveden výzkum pro ověření teorie, potvrzení či vyvrácení hypotéz a zodpovězení otázek, které s tímto tématem souvisejí. Experimentální část se nejprve zabývá popisem metody zkoumání a způsobem šetření ve Škoda Auto. Rovněž jsou detailněji popsány postupy implementace KLL do praxe manažerů a blíže vysvětleny body KLL. Zpracovaný výzkum a jeho výsledky jsou prezentovány v navazujících kapitolách. Autor si dovoluje vyzdvihnout pozitiva realizačního procesu KLL v praxi a rovněž upozornit na jeho nedostatky. Přístup manažerů k tomuto procesu je klíčovou otázkou celé práce. Jejich subjektivní hodnocení jednotlivých požadavků se odráží na míře a ochotě tyto požadavky uplatňovat ve svém jednání či je dále šířit. Na závěr je navržena metoda pro úspěšné zavádění podobných změn ve velkých podnicích, jakým Škoda Auto je. Jsou uvedeny předpoklady pro úspěšné zahájení realizace změny kultury a sladění cílů a v neposlední řadě i úskalí a rizika, která mohou podobné záměry zmrazit. Další navazující kroky, které je třeba činit po skončení realizační fáze procesu, jsou uvedeny v závěru práce.
|
| |
| |
| |