National Repository of Grey Literature 532 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Marketing Management of a Company
Řičánek, Michal ; Plotěný, Karel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
The diploma thesis focuses on cost optimization of individual marketing activities. It contains analysis of these activities in the chosen company including its ratings and suggestions for optimal structure. The outcome of this thesis provides recommendations for its leaders to improve marketing usage in the company.
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Bláhová, Jitka ; Klementová, Miluše (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
This master´s thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in joint-stock company DP Stavebniny Maršovice, and a proposal to increase its level. The teoretical part focuses on basic concepts such as marketing, marketing research, usage of marketing techniques, customer satisfaction and more. In the practical part of this work there is an analysis of customer satisfaction with the company DP Stavebniny Maršovice a.s. and a subsequent evaluation of the questionnaires. On the basis of the information obtained from the questionnaires, measures and recommendations for an increase in the level of customer satisfaction are proposed.
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
The thesis is focused on analysis of customer satisfaction and proposals for measures to increase the level of the company Rely Services Ltd., which sells Hyundai cars and a range of accompanying services. The theoretical part contains important terms remainder of this issue is observed customer behavior, the entire process of purchase and meet the needs, then also ways to measure this satisfaction. The practical part is based on the theoretical part, which is initially described the company and its field of activity, are subsequently analyzed measurements of customer satisfaction, which includes individual and sections. In the final part of the analysis and evaluation of the proposal to improve customer satisfaction Rely Services Ltd.
Marketing Strategy Proposal for a High-tech Company
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Diploma’s thesis presents usage of marketing and subcategory online marketing to create basic steps or tutorial to start and to rise popularity of mobile applications developed by Programatori s.r.o. and publicity of company as well. In this thesis will be used especially tools of online marketing like social networks, and SEO optimization. These tools will be used during whole life cycle of mobile application.
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Pochopení digitální transformace společností v segmentu Business-to-Customer, to je hlavní smysl teoretické části této práce. Konkrétně, jak je touto transformací ovlivněno vytváření business modelu a digitální strategie společností v retailovém odvětví. Avšak hlavním účelem práce je ukázat tuto transformaci na příkladu obuvní a oděvnické společnosti Geox S.p.A, konkrétně její dceřiné společnosti Geox Deutschland Gbmh (dále jen Geox). Největší důraz je kladen na dvě oblasti digitální transformace. Prvně, jak mohou být využity on-line kanály a technologie obecně spojené s digitalizací ke zvýšení příjmů. Druhou oblastí je zkoumání příležitosti v oblasti sběru dat pomocí digitákních technologii a využití těchto dat s cílem zvýšit úroveň nákupních zkušenosti zákazníků této společnosti. Vyhodnocení úrovně digitalizace německého trhu je založeno na analýze kvalitativních dat, schromážděných ze sekundárních zdrojů. Tato metoda se ukázala být jako velmi efektivní v poskytnutí detailního pohledu do této oblasti. V rámci investigace vlastní digitálni strategie společnosti Geox byly opět většinou použity sekundární data; jen v několika oblastech kde to bylo realistické byly vyhodnoceny primární data. Výsledky analýz odhalily že společnost Geox dala do své digitální transformace poměrně mnoho usílí, primárně v oblastech sjednocování online a offline kanálů, marketingu na sociálních sítí, vývoji content managementu a růstu povědomí o značce Geox díky několika interaktivním kampaním. Nicméně, analýza odhalila i nadmíru slabin v digitální strategii společnosti Geox. Konkrétně nedostačující mobilní strategie, chybějící digitální technologie v kamenných obchodech, nevyhovující spolupráce mezi vedením Geox a lokálními prodejci v tvorbě marketingových kampaní, chabě personalizované webové stránky a nefungující zasílání nabídek na míru konkrétním zákazníkům. Obecně tedy může být konstatováno, že navzdory věnovanému úsilí do digitální transformace se společnosti Geox v některých oblastech nedaří přizpůsobit moderním trendům. Pročež je v závěrečné části práce identifikováno několik doporučení pro společnost Geox, za účelem eliminace slabin zmíněných výše a udržení konkurenceschopnosti do budoucna.
Marketing Study of Banking Services in Czech republic and Great Britain
Jindrová, Marta ; Bonner, Nadia (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
This bachelor´s thesis compares banking sector in the Czech Republic and banking sector in the United Kingdom of Great Britain. It deals with analysis of banking services, mostly from marketing point of view, and the aim is, to recommend improvements of banking services for private clients in the Czech Republic. The purpose of the thesis is, to analyse the differences between czech and british banking services for private clients and to create recommendations for banks and their clients to increase the satisfaction of the clients.
A Design for Realization of Tennis City Camp for Children
Kristiánová, Nikol ; Chaloupek, Jan (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Subjet of bachelor’s thesis is focus on processing business plan to organize suburban tenis camp for children., which is every year organised by an academic institute CESA VUT in Brno. This thesis contains all necessary information and analysis, which are essential of creation a specific offer and determination its suitable marketing strategy.
Marketing Utilization in Service Sector
Pluháček, Stanislav ; Soška, Pavel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
This thesis deals with marketing of hotel services for the Hotel Celnice, located in the town of Breclav in the heart of the Lednice-Valtice area. It discusses the marketing mix of hotel and try to find weaknesses in this area and suggest improvements that would lead to better communication and economic outcomes.
Customer satisfaction analysis
Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
This Master's thesis deals with analyses of customer satisfaction and loyalty to the GiTy, a.s. company. The theoretical part of the thesis explains problems of customer satisfaction and loyalty and their measurement. Furthermore, it deals with marketing research, with a focus on questionnaire-based data acquisition. The practical part of the thesis includes the company presentation, survey design and methodology of the data analysis. This part also describes the continuous customer satisfaction measuring system of the company. The implementation of this measuring system was the aim of this thesis.
Marketing Communication Support of Electric Vehicle Sales in the Czech Republic
Stejskalová, Kristina ; Chalupský, Vladimír (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
In this thesis is written a brief history of electric cars up to the present. Hybrid vehicles are described and particular attention is given to the description of electric vehicles. A method for accumulating electrical energy by electrochemical accumulators is provided. Finally, there are operation costs of electric cars.

National Repository of Grey Literature : 532 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.