National Repository of Grey Literature 41 records found  beginprevious21 - 30nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
International comparison of strategies of selected retailing firms
Machek, Martin ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kelerová, Vladimíra (referee)
V posledních letech dochází v mezinárodní distribuční politice k dynamickým změnám. Maloobchodní řetězce se začínají stávat dominantními firmami jak na svých domácích, tak i na mezinárodních trzích. Jejich podnikatelské aktivity přitom v mnoha případech přímo ovlivňují ekonomiku celého státu. Mezi nejúspěšnější společnosti světa patří americká společnost Wal Mart, největší firma na světě z hlediska docilovaného obratu a francouzský Carrefour, největší distribuční společnost na evropském trhu. Hlavním cílem diplomové práce je analýza strategických konceptů těchto společností a faktorů, které jejich úspěch podmínily. Na základě komparace zvolených strategických přístupů jsou identifikovány jejich hlavní výhody a slabiny.
Humour in Advertising
Krůtová, Iva ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kohlová, Lenka (referee)
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části mapuje současnou situaci využití humorných reklam, sleduje historii, formy ale i právní stránku reklamy obecně. Podrobněji rozebírá problematiku erotiky, hudby a osobnosti v reklamě, ale také guerilla marketing, sociální reklamu a lidovou tvořivost. Hlavní důraz je však kladen na praktickou část práce, která popisuje marketingovou komunikaci společnosti Oskar (dnes Vodafone) a podrobněji ji rozebírá pomocí obsahové analýzy jejích TV spotů a dotazníkového šetření.
Monitoring spokojenosti zákazníků v Oční optice Iveta Šefčíková
Šefčíková, Iveta ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Tesař, Tomáš (referee)
Teoretická část charakterizuje spokojeného zákazníka, základní principy péče o zákazníka i vytváření prostředí pro spokojeného zákazníka. Dále tato část pojednává o loajalitě, kvalitě, jedním z nejdůležitějších atributů spokojenosti zákazníka a zdůrazňuje specifika služeb, jenž na spokojenost zákazníků působící. Pomocí písemného dotazování byla zjištěna pravidelnost návštěvy prodejen očních optik obecně, i pravidelnost návštěvy Oční optiky I. Š., jaká kritéria jsou zásadní pro volbu prodejny oční optiky, jak jsou respondenti spokojeni s šíří poskytovaných produktů a služeb, pracovníky, prostředím i výší cen v Oční optice I.Š., zda by respondenti v Oční optice I.Š. něco měnili a zda by služby Ivety Šefčíkové doporučili svým známým. Na základě analýzy dotazníků byl sestaven návrh pro zlepšení.
Viral marketing
Česalová, Tereza ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Haas, Robert (referee)
Práce se zabývá virálním marketingem jako jednou ze složek komunikačního mixu na internetu. Představuje virální marketing i jako metodou kultivace návštěvnosti. V praktické části analyzuje některé uskutečněné virální kampaně. Shrnuje obecný postup při přípravě a realizaci virálních kampaní.
Marketingový mix výrobkové řady
Záhoříková, Zuzana ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Práce analyzuje výrobkovou řadu Enja Dermacol z hlediska marketingového mixu.
Marketing neziskových organizací
Dlasková, Martina ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Pavlasová, Lenka (referee)
Jedná se o problematiku fungování neziskového sektoru a hledání způsobů zvýšení povědomí a důvěryhodnosti ze strany obchodních partnerů a veřejnosti. Zabývá se oblastí legislativy neziskového sektoru. Řeší problémy NNO prostřednictvím spolupráce neziskového sektoru se sektorem ziskovým především skrze moderní prvky marketingu. Navrhuje způsob zlepšení postavení a posílení pozice v neziskovém sektoru vybrané neziskové organizace prostřednictvím spolupráce s komerční firmou. Kapitoly se zabývají specifiky a subjekty neziskového sektoru, postihují právní úpravu fungování a možnosti získávání finančních prostředků.V další kapitole se zabývá marketingem neziskových organizací a rozdíly mezi marketingem v rámci ziskového sektoru. Čtvrtá kapitola srovnává český neziskový sektor s vybranými evropskými zeměmi. Předposlední část představuje nový prvek marketingu ? sociální marketing a hodnotí přínosy a dává návod, jakým způsobem sociální marketing realizovat. Presentuje příklady sociálního marketingu českých firem. Poslední kapitola popisuje neziskovou organizace Máme otevřeno? o.s. z pohledu marketingových aktivit.
Marketing of Non-profit Organizations with a Focus on Humanistické Centrum Narovinu
Vrzalová, Marcela ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Diplomová práce na téma "Marketing neziskové organizace se zaměřením na Humanistické centrum Narovinu" je rozdělena do dvou částí. První část popisuje neziskový sektor a jeho přístup k marketingu. V centru zájmu druhé části stojí občanské sdružení Humanistické centrum Narovinu a jeho marketingové aktivity. Na základě teoretických poznatků, analýzy konkurenčních organizací a na základě výzkumu veřejného mínění o neziskových organizacích jsou Humanistickému centru Narovinu navrhnuty taková zlepšení maketingových aktivit, které mohou zvýšit povědomí o tomto občanském sdružení, zvýšit zájem o dobrovolnou pomoc v organizaci a zvýšit počet adoptivních rodičů a ostatních dárců, což bylo cílem této práce.
Marketingové činnosti firmy ABC
Brůža, Jiří ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Zouhar, Josef (referee)
Nadefinování pojmu zákazník, klíčový zákazník, firemní procesy a marketingový mix. Aplikace marketingové činnosti v podmínkách střední firmy. Reenginering procesů mající bezprostřední vliv na zákazníka.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol
Mrázková, Daniela ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Tato diplomová práce analyzuje kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol ve všech jeho fázích. Postihuje nejdůležitější související aspekty, které tento proces jakýmkoli způsobem ovlivňují a tím působí na konečné rozhodnutí spotřebitele. Součástí této práce je i vlastní marketingový výzkum umožňující již velmi konkrétní pohled, díky kterému bylo možné uvést i některá marketingová doporučení prodejcům a výrobcům jízdních kol.
Analysis of tools of internal communication of a bank
Beťková, Stanislava ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Švábová, Katarína (referee)
Práca hodnotí systém internej komunikácie banky. Poskytuje teoretické poznatky o komunikácii všeobecne, jej špecifikách v rámci podniku a o internej komunikácii - jej zásadách, použití, formách a nástrojoch používaných v praxi. Charakterizuje banku a celú finančnú skupinu, ktorej sa analýza týka. Analyzuje jednotlivé nástroje používané v procese zmeny a v súčasnosti bankou a komunikáciu v rámci celej bankovej skupiny. Obsahuje tiež vlastné návrhy a doporučenia. V práci boli vynechané strany od 43 do 76, ktoré obsahujú citlivé, interné informácie.

National Repository of Grey Literature : 41 records found   beginprevious21 - 30nextend  jump to record:
See also: similar author names
1 BURSÍKOVÁ, Michaela
2 BURŠÍKOVÁ, Markéta
4 Bursíková, Martina
1 Buršíková, Marika
1 Buršíková, Monika
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.