National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Aircraft Braking Systems
Bulko, Martin ; Koštial, Rostislav (referee) ; Bencalík, Karol (advisor)
The bachelor thesis focuses on problems of braking of aircraft. It describes constituent systems of braking and explains on schemes their function and application. It mentions main advantages and disadvantages of these systems with their subsequent comparison. The thesis includes a summary of braking systems which are used by commercial airplane with capacity over a hundred passengers. There is also analyzed development of braking force size of these airplanes.
Methodology of analysis of wing structure with respect to Widespread Fatigue Damage (WFD)
Bulko, Martin ; Augustin, Petr (referee) ; Vlček, Dalibor (advisor)
Diplomová práce popisuje metodiku výpočtů částí náchylných k rozvoji mnoho-ohniskového únavového poškození (WFD). Nejdříve se práce zabývá rozborem předpisů letové způsobilosti souvisejících s WFD pro letadla certifikovaných podle FAR 23 v kategorii commuter. Následuje popis metodiky únavového výpočtu a predikce šíření trhliny. Dále jsou popsány řešení pro výpočet faktoru intenzity napětí pro základné konfigurace trhliny, tam kde to bylo možné v uzavřeném tvaru, jinak ve formě tabulky. Hlavní částí práce je návrh algoritmu AIMA schopného provést kompletní analýzu části náchylné k rozvoji únavového poškození na více místech (MSD). Model se validoval únavovou zkouškou vzorku přeplátovaného spoje dolního panelu křídla. Následně byla analyzována reálná konstrukce spoje dolních panelů křídla letounu L 410 NG.
Methodology of analysis of wing structure with respect to Widespread Fatigue Damage (WFD)
Bulko, Martin ; Augustin, Petr (referee) ; Vlček, Dalibor (advisor)
Diplomová práce popisuje metodiku výpočtů částí náchylných k rozvoji mnoho-ohniskového únavového poškození (WFD). Nejdříve se práce zabývá rozborem předpisů letové způsobilosti souvisejících s WFD pro letadla certifikovaných podle FAR 23 v kategorii commuter. Následuje popis metodiky únavového výpočtu a predikce šíření trhliny. Dále jsou popsány řešení pro výpočet faktoru intenzity napětí pro základné konfigurace trhliny, tam kde to bylo možné v uzavřeném tvaru, jinak ve formě tabulky. Hlavní částí práce je návrh algoritmu AIMA schopného provést kompletní analýzu části náchylné k rozvoji únavového poškození na více místech (MSD). Model se validoval únavovou zkouškou vzorku přeplátovaného spoje dolního panelu křídla. Následně byla analyzována reálná konstrukce spoje dolních panelů křídla letounu L 410 NG.
Aircraft Braking Systems
Bulko, Martin ; Koštial, Rostislav (referee) ; Bencalík, Karol (advisor)
The bachelor thesis focuses on problems of braking of aircraft. It describes constituent systems of braking and explains on schemes their function and application. It mentions main advantages and disadvantages of these systems with their subsequent comparison. The thesis includes a summary of braking systems which are used by commercial airplane with capacity over a hundred passengers. There is also analyzed development of braking force size of these airplanes.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.