Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 626 záznamů.  začátekpředchozí473 - 482dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky BIG SHOCK!
Besperát, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Big Shock!, která působí na poli energetických výrobků. Zkoumá konkurenci, spotřební chování a celkově nejdůležitější trendy na trhu s energetickými nápoji v České republice. Součástí práce je i vlastní kvantitativní on-line výzkum mezi spotřebiteli energetických nápojů. Závěr práce obsahuje zhodnocení současné strategie a shrnutí doporučení vyplývajících z vývoje na trhu a provedeného výzkumu.
Analýza trhu péče o pleť v ČR
Krňávek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá trhem kosmetiky a hlavně péče o pleť a jejím cílem je tento trh analyzovat. V teoretické části se krátce zabývá historií kosmetiky a vymezení hlavních produktových kategorií. Dále analyzuje hlavní hráče na trhu a porovnává český a západní trh péče o pleť. Velkou pozornost práce věnuje marketingovému mixu a jeho odlišnostem v závislosti na tržním segmentu a představení hlavních značek, působících na trhu péče o pleť. V praktické části se věnuje nejdříve analýze primárních dat získaných pomocí dotazníku a v druhé části segmentaci trhu na základě těchto dat pomocí statistického programu IBM SPSS 21. Odkryté segmenty jsou popsány a je pro ně navržena krátká strategie na úrovni marketingového mixu.
Budování značky společnosti SCA Packaging
Velínová, Monika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dibelka, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.
Jak spotřebitelé vnímají značku vybrané firmy
MAŘÍKOVÁ, Lucie
Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a aplikační část. Teoretická část zahrnuje popis pojmu značka a image. Část aplikační obsahuje sestavení a následnou elektronickou aplikaci dotazníkového šetření z pohledu zvolené cílové skupiny.
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
NIKRMAJEROVÁ, Monika
Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a samotné značky PRÁCHEŇSKO ? regionální produkt?. Hlavní část tvoří dotazníkové šetření na akcích pořádaných místní akční skupinou. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat jsou v závěru práce vypracovány návrhy řešení.
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
KUČERA, Jaroslav
Bakalářská práce je zaměřena na úlohy regionálních značek na spotřebitelském trhu potravin. V teoretické části je popsán marketing, marketingový výzkum, značka, regionální značka a spotřební chování. Praktická část je zaměřena na průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jak běžní spotřebitelé reagují na regionální značení potravin.
Vnímání značky
TOMŠÍ, Pavlína
Cílem práce bylo porovnat, zda existuje odlišné vnímání značky společnosti ČEZ, a.s. ze strany jejích zaměstnanců a ze strany veřejnosti. Literární rešerše se zabývala značkou a její historií, brand managementem a positioningem značky. Součástí této kapitoly byly i informace o marketingovém výzkumu. V praktické části je představena společnost ČEZ, a.s. Pomocí kvantitativní a kvalitativní metody marketingového výzkumu jsem se pokusila zjistit, zda zaměstnanci vnímají značku ČEZ pozitivněji než veřejnost. Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí škály sémantického diferenciálu a dosažené hodnoty porovnány. Na základě těchto výsledků jsem pak potvrdila nebo naopak vyvrátila na začátku práce stanovené hypotézy. V závěru části jsem se pokusila navrhnout opatření vedoucí k možnému zlepšení vnímání značky.
Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje
TRUHLÁŘOVÁ, Jiřina
Cílem této bakalářské práce s názvem Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje bylo analyzovat přispění regionální značky "Šumava - originální produkt" k rozvoji regionu a to v oblasti cestovního ruchu, konkrétně u poskytovatelů ubytovacích služeb. V teoretické části práce byly vymezeny marketingové pojmy a další pojmy plynoucí z názvu práce, jako je regionální značka, regionální rozvoj a s tím související trvale udržitelný rozvoj. Praktická část je zaměřena na sběr a analýzu primárních dat pomocí řízených rozhovorů s poskytovateli služeb - jedním necertifikovaným penzionem a jedním penzionem oceněným certifikátem "Šumava - originální produkt". Pro oba typy penzionů byly zformulovány podobné typy otázek zaměřené na značku "Šumava - originální produkt" a na možnost jejího přispění k rozvoji regionu. Jednotlivé odpovědi byly poté shrnuty a porovnány.
Povědomí o regionální značce
HLAVÁČOVÁ, Nora
Cílem této bakalářské práce Povědomí o regionální značce bylo zjistit, jaké je povědomí podnikatelských subjektů daného regionu o regionální značce Šumava - originální produkt.V rámci literární rešerše byly prostudovány informace o dané problematice. Informace byly získány z odborných publikací, periodik, brožur, novin Doma na Šumavě a z webových stránek Regionální rozvojové agentury Šumava. Ve vlastní práci byl proveden sběr primárních dat. Primární data byla získána kvantitativní metodou pomocí dotazníkového šetření. Byl vypracován dotazník, který se skládal z 11 otázek. Osloveni byli podnikatelské subjekty z turistického regionu Šumava, tedy v okresech Český Krumlov, Prachatice, Klatovy a Domažlice. Byli osloveni živnostníci a malí a střední podnikatelé, kteří podnikají nejvíce v oblasti stravování a ubytování, služby a obchodu.
Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století
BEZEMKOVÁ, Aneta
Cílem bakalářské práce bylo představení a následná analýza značky kvality Q21 - prodejna 21. století. Práce vymezuje profil značky ve vztahu ke kvalitě služeb poskytovaných maloobchodními jednotkami. Prostřednictvím dotazníkového šetření realizovaného na úrovni držitelů značky, správce značky a zákazníků dvou certifikovaných maloobchodních jednotek byly vymezeny její silné a slabé stránky. Tato značka je od roku 2010 součástí Programu Česká kvalita, který v současné době sdružuje 20 nezávislých značek. Tento Program by měl pomáhat spotřebitelům v orientaci při nákupech, ale zároveň pomoci podnikatelům při uvádění nových kvalitních výrobků a služeb na trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 626 záznamů.   začátekpředchozí473 - 482dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.