Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 626 záznamů.  začátekpředchozí469 - 478dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Vnímání značky
ZAPLETALOVÁ, Nikola
Cílem diplomové práce na téma: "Vnímání značky" je, na základě analyzování a porovnání vnímání vybrané značky z pohledu veřejnosti a společnosti, vytvořit návrhy změn v komunikaci této značky.
Vnímání značky
KOSOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce bylo porovnat vnímání značky Oberbank AG ze strany veřejnosti a zaměstnanců společnosti a na základě analyzování a porovnání vnímání dané značky vypracovat návrh změny v její komunikaci.
Využití ekoznačky a značky pro lokální produkt v rámci rozvoje regionu
PICKOVÁ, Tereza
Diplomová práce je zaměřena na porovnání ekoznačky a regionálního produktu v rámci Jihočeské regionu. Práce z části pojednává o chování spotřebitelů při nakupování a obchodníků při výrobě, o jejich zájmu o životní prostředí a jejich podvědomí o analyzovaných značkách. Analýza dat je provedena pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků provedeného průzkumu jsou navržena doporučení pro zlepšení dané situace.
Purchase decision-making process of consumers in the market of portable computers
Pavlisová, Katarína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá kúpnym rozhodovaním spotrebiteľa na trhu prenosných počítačov. Cieľom práce je analyzovať jednotlivé fázy kúpneho rozhodovacieho procesu, špecifikovať spotrebiteľov na tomto trhu a popísať ich nákupné chovanie. V teoretickej časti práce sú vo všeobecnosti popísané vonkajšie a vnútorné faktory vplývajúce na kúpne chovanie spotrebiteľa a tiež priebeh kúpneho rozhodovacieho procesu. Ďalej je v práci popisovaný trh prenosných počítačov, súčasná situácia na tomto trhu a priebeh kúpneho rozhodovania na tomto trhu. Súčasťou práce je primárny a sekundárny výskum. Primárny výskum zahŕňa analýzu dát získaných z vykonania dotazníkového šetrenia formou online dotazovania. Primárny výskum sa venuje popisu jednotlivých fáz kúpneho rozhodovacieho procesu na vymedzenej vekovej kategórií. Sekundárny výskum špecifikuje na základe dát z databázy MML-TGI spotrebiteľov na trhu prenosných počítačov.
Marketingová strategie značky BIG SHOCK!
Besperát, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Big Shock!, která působí na poli energetických výrobků. Zkoumá konkurenci, spotřební chování a celkově nejdůležitější trendy na trhu s energetickými nápoji v České republice. Součástí práce je i vlastní kvantitativní on-line výzkum mezi spotřebiteli energetických nápojů. Závěr práce obsahuje zhodnocení současné strategie a shrnutí doporučení vyplývajících z vývoje na trhu a provedeného výzkumu.
Analýza trhu péče o pleť v ČR
Krňávek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá trhem kosmetiky a hlavně péče o pleť a jejím cílem je tento trh analyzovat. V teoretické části se krátce zabývá historií kosmetiky a vymezení hlavních produktových kategorií. Dále analyzuje hlavní hráče na trhu a porovnává český a západní trh péče o pleť. Velkou pozornost práce věnuje marketingovému mixu a jeho odlišnostem v závislosti na tržním segmentu a představení hlavních značek, působících na trhu péče o pleť. V praktické části se věnuje nejdříve analýze primárních dat získaných pomocí dotazníku a v druhé části segmentaci trhu na základě těchto dat pomocí statistického programu IBM SPSS 21. Odkryté segmenty jsou popsány a je pro ně navržena krátká strategie na úrovni marketingového mixu.
Budování značky společnosti SCA Packaging
Velínová, Monika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dibelka, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je vysvětlit důležité termíny, které by měli marketéři při snaze o úspěšné vybudování značky znát, teoreticky nastínit pojem a význam propagace, distribuce, identitu a hodnotu značky a podrobněji se zaměřít na marketingový mix a jeho části. Cílem praktické části je představit firmu SCA Packaging a porovnat teorii s praxí budování značky této firmy.
Jak spotřebitelé vnímají značku vybrané firmy
MAŘÍKOVÁ, Lucie
Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a aplikační část. Teoretická část zahrnuje popis pojmu značka a image. Část aplikační obsahuje sestavení a následnou elektronickou aplikaci dotazníkového šetření z pohledu zvolené cílové skupiny.
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
NIKRMAJEROVÁ, Monika
Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a samotné značky PRÁCHEŇSKO ? regionální produkt?. Hlavní část tvoří dotazníkové šetření na akcích pořádaných místní akční skupinou. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat jsou v závěru práce vypracovány návrhy řešení.
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
KUČERA, Jaroslav
Bakalářská práce je zaměřena na úlohy regionálních značek na spotřebitelském trhu potravin. V teoretické části je popsán marketing, marketingový výzkum, značka, regionální značka a spotřební chování. Praktická část je zaměřena na průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jak běžní spotřebitelé reagují na regionální značení potravin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 626 záznamů.   začátekpředchozí469 - 478dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.