Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,019 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Zdravotně technické instalace v základní škole
Moštěk, Jan ; Vaščáková, Alena (oponent) ; Vrána, Jakub (vedoucí práce)
Daná diplomová práce je zaměřena na zdravotně technické instalace pro zadaný objekt základní školy a sportovní halu, které budou provedeny, jako novostavby na pozemku v části města Brno-Bystrc. V teoretické části se zabývám tématem využívání srážkových vod ze střech. Ve výpočtové a projektové části řeším rozvody kanalizace, dešťového potrubí a vodovodního rozvodu. Daný objekt základní školy má 3.nadzemní podlaží a je propojen spojovací chodbou k sportovní hale, která má 2.nadzemní podlaží. V dané práci je dále proveden návrh 2. varianty vedení vodovodního rozvodu bez využití srážkových vod.
LAUSANNE – PLAINES DU LOUP: ekologické město
Menšík, Daniel ; Štukheil, Petr (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Město je ze své podstaty ekologické v tom smyslu, že se v něm kumuluje energie a neztrácí se při přenosu na dlouhé vzdálenosti. Mám na mysli energii v tom nejširším slova smyslu. Otázka tedy zní: Jak udělat městské prostředí takové, aby se v něm dal prožít dobrý život, a touha po rodinném domku v suburbii byla pasé. Ekologii v tomto kontextu chápu jako způsob bytí, vztah k místu, k práci, k vystavěnému prostředí, kvalitu a péči.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Barilková, Eva ; Vrtalová, Jana (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
BARILKOVÁ, E. Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení. Diplomová práce. Brno: VUT v Brně, 2013. V diplomové práci se zabývám finančním řízením příspěvkových organizací zřizova-nými územním samosprávným celkem se zaměřením na základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části obecně charakterizuji příspěvkové organizace a analyzuji systém financování základního školství v České republice. V praktické části se snažím aplikovat teorii na konkrétní případ základní školy. Především se zaměřuji na finanční toky plynoucí do tohoto rezortu ze státního rozpočtu a rozpočtu obce, jakožto zřizovatele základní školy. Také zde rozebírám alternativní způsoby financování, které škola získává vlastními aktivitami (čerpání zdrojů ze strukturálních fondů Evropské unie). Práce ve svém závěru obsahuje návrh zefektivnění financování dané základní školy.
LAUSANNE – PLAINES DU LOUP: ekologické město
Khaver, Anna ; Šobich, Vladimír (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
V dané diplomové prací se staví otázka, jak bydlet jinak a navrhuje se bydleni ve Švýcarském městě Lausanne. V masterplánu jsou dány základní parametry, 5500 obyvatel, 3000 pracovních míst, 550 000 m2 hrubé podlažní plochy. Bydlení je v sousedství ze základní školou, návrh které je tak součásti zadáni. Přemyšlení nad budovami je v souvislosti s moderními normy ekologického stavitelství. Návrh je záložen na analýze prostředí a architektonicko-urbanistických uvažováních o tom, jak se bude bydlet kvalitně a zdravě. Vývoj projektu ukázán od konceptu, do více detailního řešení fasád.
Zhodnocení hospodaření vybrané neziskové organizace
Moudrá, Anna ; Durdová, Vladimíra (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením hospodaření příspěvkové organizace, kterou je Základní škola Hodějice. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznatky k danému tématu. Druhá část analyzuje hospodaření vybrané příspěvkové organizace. Závěrem bakalářské práce jsou vlastní návrhy a opatření pro zlepšení finanční situace základní školy.
Základní škola
Šmejdířová, Zuzana ; Janík, Zdeněk (oponent) ; Kalousek, Miloš (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh základní školy pro první a druhý stupeň, která je situována v městské části Pardubičky ve městě Pardubice. Jedná se o čtyřpodlažní objekt, kde se bude nacházet celkově 18 kmenových učeben a další odborné učebny (např. počítačová učebna, učebna fyziky, učebna chemie). Objekt je určen pro 540 žáků. Budova je postavena z cihelného systému Heluz, střecha je plochá. V každém nadzemním podlaží je hygienické zázemí jak pro chlapce, dívky, tak i pro učitele a pro osoby se sníženou pohyblivostí. V 1 NP se nacházejí šatny, učebny a hygienické zázemí. Ve 2 NP jsou učebny, zázemí pro učitele a kabinety. Ve třetím nadzemním podlaží jsou kmenové a odborné učebny a ve 4 NP se nachází strojovna vzduchotechniky, a učebny. Vstup do objektu je bezbariérový, v budově se nacházejí výtahy.
Návrh stropní konstrukce základní školy
Moštěk, Petr ; Zlámalová, Pavlína (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
V teoretické se bakalářská práce zabývá liniově podepřené křížem vyztužené desky. V praktické části se zabývá se návrhem a posouzením vybraných prvků základní školy. Mezi tyto prvky patří deska nad 1.NP, deska nad 2.NP, schodiště a posouzení zděného pilíře. Výpočet vnitřních sil proveden pomocí studentské verze programu SCIA engineer 21.1 a porovnán s ručním výpočtem. Součástí práce je i výkresová dokumentace pro výše zmíněné prvky. Při výpočtu bylo postupováno dle platných norem.
Mateřská a základní škola ve Škrdlovicích
Peňáz, Zdeněk ; Vystrčil, Jan (oponent) ; Šuhajda, Karel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování určených částí projektové dokumentace pro stavební povolení Mateřské a základní školy ve Škrdlovicích s téměř nulovou spotřebou energie. Budova je členěna na tři části: dvoupodlažní částečně podsklepená mateřská a základní škola pro první stupeň a jednopodlažní jídelna, která propojuje první dvě části. Jídelna má plochou vegetační střechu s extenzivním substrátem, zatímco mateřská a základní škola mají šikmou sedlovou střechu. Mateřská škola má dvě identická podlaží. Hlavní místnost tvoří herna, dále jsou zde šatny, sklady lůžek a hraček, kabinety učitelů a hygienické zázemí. V prvním podlaží základní školy se nachází šatny, kabinety učitelů, PC učebna, družina a hygienické zázemí. Ve druhém poté tři kmenové učebny, ředitelna, sborovna, volnočasová místnost a také hygienické zázemí. Budova je navržena jako kompletní systém Xella. Obvodové stěny a vnitřní příčky jsou tvořeny pórobetonovým zdivem, vnitřní nosné stěny jsou z akustického vápenopískového zdiva a konstrukce stropů a střech je tvořena pomocí betonových nosníků a pórobetonových vložek. Budova je zateplena systémovou izolací z nevláknitých minerálních desek. Druhá část projektu zahrnuje návrh technických systémů jako umělé osvětlení, vzduchotechniku, chlazení, zdroj tepla, využití dešťové vody či fotovoltaiku. Třetí část práce se zabývá 2D a 3D návrhem tří vybraných konstrukčních detailů a jejich tepelně technickým posouzením. Projekt je zpracován v BIM softwaru Revit.
Návrh nosné konstrukce základní školy
Vintrová, Tereza ; Huryta, Ladislav (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce hlavní budovy základní školy v obci Hrušovany u Brna a následným posouzením vybraných částí konstrukce. Objekt je navržen jako monolitický skelet založený na základových deskách, které společně se stěnami suterénu tvoří bílou vanu. Následné posouzení se zaměřuje především na základové konstrukce a stěnu, střešní desku, vybrané sloupy a schodiště. Výpočetní modely a z něj získané vnitřní síly byly vytvořeny v programu SCIA Engineer. Součástí diplomové práce je statický výpočet a výkresová dokumentace. Diplomová práce byla provedena dle platných norem.
Velký dům pro malé město
Havelka, Tomáš ; Novák,, Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce)
Diplomový projekt řeší obnovu areálu SOU Rousínov. Areál se nachází v širším centru Rousínova a je tvořen pěti vzájemně propojenými budovami. Projekt navrhuje nové funkce, jakými jsou základní škola, knihovna, domov pro seniory nebo kavárna. Urbanistickým cílem je otevřít území veřejnosti a vytvořit relaxační zónu. Architektonickým cílem je vytvořit areál s jednotným charakterem. Budovy se vyznačují tvarovou jednoduchostí. Pojícím prvkem je též barevná jednota hlavních hmot s barevným zdůrazněním detailů a konstrukcí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,019 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.