Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, David ; Kruliš, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, popis sestavování komunikační strategie, analýza komunikace minulého ročníku Lumírovy třísky, náhled na současnou situaci na trhu festivalů dotýkajících se tématu reklamní tvorby, návrh nové komunikační strategie i modelu jejího řízení a ekonomického zhodnocení řešení.
Využití nových e-marketingových trendů v praxi
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se týká tématu internetových marketingových metod. Její úvodní část se zaměřuje na teoretický základ v klasickém marketingu. Následuje přehled jednotlivých e-marketingových metod a v některých případech jejich detailnější rozbor. V závěru práce je analýza projektu obchody.cz.
Strategie vstupu zahraničního podniku na český trh
Svoboda, Luděk ; Švejda, Mojmír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vhodným způsobem vstupu podniku na nový zahraniční trh. Po seznámení se společností následují analýzy externího a interního prostředí. Práce ověřuje vhodnost vybraného cílového trhu, řeší výběr produktového portfolia. Dále také uvádí a ověřuje předpoklady chování nového trhu. V závěrečné části je navržen vhodný způsob vstupu na cílový trh, kroky a opatření, které by sledovaný podnik neměl opomenout.
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
Proposal of Guerilla Campaign for Baliarne obchodu Poprad Company
Svobodová, Karolína ; Matušek, Viliam (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is the proposal of guerilla campaign in a company Baliarne obchodu Poprad, a.s.. Introduction of the theoretical part explains basic knowledge of advertising, various types of guerilla and serves as a base for empirical part, in which I analyze current status of external and internal environment of the company. Based on identified weaknesses of the comapny is guerilla campaign designed to appeal to wide range of customers, new target group and the mark has become well known throughout the territoty of Slovak republic.
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
Potenciál Guerilla marketingu
HAVLÍKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to na základě kvantitativního výzkumu (dotazníkového šetření mezi marketingovými specialisty) a kvalitativního výzkumu (řízený rozhovor a focus group se zaměstnanci vybrané organizace). Literární rešerše popisuje teoretický základ guerilla marketingu, kde se za průkopníka považuje zejména Jay Conrad Levinson. Hovoří se zde také o trendech v digitálním marketingu, o emocích v marketingu, o krizové komunikaci s médii a o české legislativě v oblasti reklamy. Výsledky práce ukázaly, že guerilla marketing je mezi marketingovými specialisty populární, ale není příliš využíván. Ale potenciál ovšem ukazuje. Mezi zaměstnanci vybrané společnosti byl také projeven zájem o tento typ marketingu. Zájem vyjádřili také z vedení společnosti, kde by přijali promyšlenou a zajímavou kampaň. V závěru práce byla navržena kampaň pro vybranou společnost s prvky guerilla marketingu, a to formou ambientních médií a virálních videí.
Fiktivní zprávy v médiích jako způsob propagace
Lakomá, Karolína ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Fiktivní zprávy v médiích jako způsob propagace" pojednává o problematice mediálních sdělení, která jsou založena na mystifikaci, nepravdě nebo polopravdě s cílem zaujmout své příjemce a upozornit tak na značku, produkt, společenský problém nebo pouze pobavit. Někdy je obětí mystifikace pouze publikum, někdy jsou obětí sama média. V marketingu se využívá čím dál častěji způsob šíření reklamy pomocí virálních sdělení, kdy si příjemci předají informaci mezi sebou a šíří ji dál. Aby se tak stalo, musí být reklama ve sdělení šikovně skryta, nebo ji neobsahovat vůbec. Tato práce definuje pojem fiktivní zpráva, stejně tak jako pojem propagace. Uvádí příklady mediálních mystifikací v historii masových médií a příklady úspěšných virálních kampaní. Celá problematika je demonstrována na české adaptaci jedné úspěšné australské kampaně na pánský deodorant, která byla založená na šíření fiktivní zprávy a propagování neexistující společnosti. Práce zkoumá, jak s fiktivní tiskovou zprávou naložila česká média a jak české publikum.
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.