Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti 3D vizualizace ve výuce techniky
PANOCH, Jiří
Bakalářská práce se zabývá tvorbou výukových simulací pohybu kuželového diferenciálu. Práce je rozdělena do dvou pomyslných částí. První část, je literární rešerše. Čtenář se zde dočte, jaké druhy diferenciálů existují, kde se používají, jejich výhody a nevýhody a jejich princip činnosti a popis konstrukce. Následuje stručná historie o vývoji CAD systémů a popis tří vybraných CAD modelovacích programů. U programu SolidWorks jsou jednoduše popsány základy modelování v tomto programu. Na závěr první části jsou představeny technologie trojrozměrného zobrazování a virtuální reality. Druhá část práce se zabývá vlastní tvorbou modelu v programu SolidWorks. Od vytvoření jednotlivých dílů kuželového diferenciálu až po skládání těchto dílů do sestavy. Dále následuje popis vytváření animací a videí pohybu kuželového diferenciálu. Výsledkem této práce jsou výuková videa s činností kuželového diferenciálu. Videa je možno použít při výuce a studiu techniky.
Multimediální podpora výuky matematiky
SOCHOROVÁ, Iva
Tato diplomová práce Multimediální podpora výuky matematiky se zaměřuje na podporu pedagogů v zavádění inovací ve vyučování a podporu ve vlastní tvorbě výukových materiálů. Věnuje se podpoře žáku v sebevzdělávání. Zároveň slouží jako přehled vybraných zdrojů pro podporu využití technologií a softwaru ve vyučování. Součástí této diplomové práce jsou ukázky pro použití matematických programů v hodinách matematiky, a návrh na zapojení žáků do výuky, zrealizováním projektu "Nauč své spolužáky", jejímž cílem je tvorba výukových videí žáky.
E-learning process focused on Project Management
Paprčiaková, Karin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá elektronickým vzděláváním ve sféře projektového managementu. Teoretické kapitoly přibližují základní vymezení pojmu e-learning a jeho historický vývoj, nejvyužívanější e-learningové nástroje a shrnutí pozitivních a negativních stránek daného typu vzdělávání. Práce obsahuje analýzu dostupných e-learningových materiálů zaměřených na projektový management v prostředí domácího i zahraničního trhu. Hlavním cílem práce bylo vytvoření efektivního postupu tvorby vzdělávacích videí a určení časové náročnosti daného procesu. Zvolenými metodami výzkumu byly empirický rozbor postupu vytvořených videí a následné zevšeobecnění efektivního postupu tvorby a schématu určujícího časovou náročnost dalších vzdělávacích videí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.