Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 558 záznamů.  začátekpředchozí344 - 353dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuka použití zbraně v základní odborné přípravě Policie ČR
Obermayer, Jan ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Brych, Jan (oponent)
Název práce: Výuka použití zbraně v základní odborné přípravě Policie ČR Cíl práce: Cílem této práce je popsání systému výcviku základních manipulačních činností se zbraní a vybraných střeleckých technik vyučovaných během střelecké přípravy v rámci kurzu základní odborné přípravy Policie České republiky. Metody: Základními metodami užitými v této práci je metoda sběru dat, která je uplatněna nejen při studiu literatury, ale i v následné selekci vlastních odborných zkušeností a vědomostí. Další metodou je metoda analýzy, která je využita v případech expertního posuzování, verifikace, kvantitativní, věcné, ale i interpretativní a komparativní analýze. Za účelem popsání základních metodicko-taktických postupů a také vytvoření souboru průpravných cvičeních je užita další základní vědecká metoda, syntéza poznatků. Výsledky: Výsledkem práce je vytvoření komplexního náhledu na problematiku výuky použití zbraně v základní odborné přípravy Policie ČR dle současné metodiky, úkolů a cílů kladených na tento vzdělávací kurz. I přesto, že osnovy a náplň služební střelecké přípravy jsou po dobu několika let stále stejné, lze zde spatřovat jisté zlepšení a snaha o přiblížení výuky reálným situacím a zákrokům. Jako velmi přínosné vidím zpracování metodických příruček a odborných publikací nejen z policejní, ale i...
Analýza didaktické interakce skupinové výuky lyžování dospělých
Říha, Jakub ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Süss, Vladimír (oponent)
Název: Analýza didaktické interakce skupinové výuky lyžování dospělých Cíle: Cílem práce je podrobně analyzovat a porovnat didaktickou interakci učitel - žák při výuce lyžování dospělých mezi dvěma instruktory stejné délky praxe ale různého vzdělání. Metody: Pro náš výzkum jsme použili metodu participantního pozorování s využitím řazení do kategoriálního systému podle standardizované techniky MADI (modifikovaná analýza didaktické interakce). Jde o 7 kategorií popisujících formy chování učitele, didaktický obsah výuky, didaktické situace a postojovou aktivitu. Výsledky: Výsledky práce potvrdily mimo jiné vyšší zastoupení dvou nejefektivnějších forem chování učitele (korekce a zpětná informace) u instruktora s pedagogickým vzděláním, a s tím spojenou vyšší kvalitu vyučovacího procesu. Klíčová slova: výuka, lyžování, instruktor, didaktická interakce, analýza, ADI, MADI
Možnosti elementárního výkladu obecné teorie relativity
Ryston, Matěj ; Dvořák, Leoš (vedoucí práce) ; Žák, Vojtěch (oponent)
Elementární výklad obecné teorie relativity na úrovni pochopitelné pro středoškoláky či absolventy středních škol. Práce sestává z průzkumu dostupné literatury a v ní obsaženého přístupu k úvodnímu výkladu teorie relativity, sepsání učebního textu pokrývajícího nutné základy klasické mechaniky, speciální relativity a následně základní myšlenky a závěry obecné relativity. Součástí práce je také didaktický rozbor sepsaného učebního textu. Text předpokládá pouze základní znalosti z fyziky střední školy (převážně mechaniky), proto je vhodný pro široké pole zájemců z řad studentů SŠ i absolventů SŠ. Může posloužit také například jako studijní materiál pro učitele, kteří by rádi obohatili svůj výklad o modernější kapitoly fyziky.
Využívání počítačových simulací ve výuce medicíny
Hübnerová, Iveta ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím metody počítačových simulací ve výuce, se zaměřením na medicinskou oblast. Podává možnosti využití počítačových simulací i v jiných oborech. Uvádí možnosti podpory výuky pomocí počítačových simulací, analýzu efektivních přístupů a možné bariéry při implementaci. Praktický výzkum je založen na kvalitativní analýze aktuální situace využívání simulací na lékařských fakultách v ČR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Výuka basketbalu v hodinách tělesné výchovy na prvním stupni základních škol
Hrubý, Josef ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
Diplomová práce na téma Výuka basketbalu v hodinách tělesné výchovy na prvním stupni základních škol se zabývá zmapováním podmínek pěti základních škol k výuce basketbalu a zjištěním úrovně basketbalových dovedností žáků. Cílem je na základě výzkumu zjistit, zda je možné správně nastaveným tréninkem v hodinách tělesné výchovy dosáhnout u žáků základních škol zřetelného zlepšení v basketbalových dovednostech, a tím u nich vzbudit větší zájem o tento sport. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a objasnění základních pojmů a charakteristiku věkového období 6 - 11 let. Výzkumná část popisuje testy, které byly vybrány na základě konzultace s basketbalovými odborníky, podmínky, za nichž bylo testování žáků uskutečněno, a vykazuje výsledky testů jednotlivých žáků a škol v tabulkách se slovním popisem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Testy vědomostí a dovedností v prostředí webových stránek a jejich využití v kombinatorice
Hamáček, Jan ; Robová, Jarmila (vedoucí práce) ; Slavík, Antonín (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvoření testovacího systému v prostředí webo- vých stránek. Vytvořený testovací systém, doplněný o testové úlohy, slouží k samostatné přípravě žáků. Dalším cílem je vytvoření testů na téma kombi- natoriky. Práce obsahuje přehled základních pojmů teorie didaktických testů a vlastností vytvořených testů. Dále obsahuje podrobný návod k vytvoření konkrétního testu za pomoci testovacího systému a krátký popis možností rozšíření testovacího systému. V závěru práce jsou uvedeny příklady vygene- rovaných testů z kombinatoriky a výsledky vyzkoušení testů žáky gymnázia. 1
Výuka použití zbraně v základní odborné přípravě Policie ČR
Obermayer, Jan ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Brych, Jan (oponent)
Název práce: Výuka použití zbraně v základní odborné přípravě Policie ČR Cíl práce: Cílem této práce je popsat systém výcviku základních manipulačních činností se zbraní a vybraných střeleckých technik vyučovaných během střelecké přípravy v rámci kurzu základní odborné přípravy Policie České republiky. Metody: Základními metodami užitými v této práci je metoda sběru dat, která je uplatněna nejen při studiu literatury, ale i v následné selekci vlastních odborných zkušeností a vědomostí získaných při instruktorské činnosti. Další metodou je metoda analýzy, která je využita v případech expertního posuzování. Za účelem popsání základních metodicko- taktických postupů a také vytvoření souboru průpravných cvičení je užita další základní vědecká metoda, syntéza poznatků. Výsledky: Výsledkem práce je vytvoření komplexního náhledu na problematiku výuky použití zbraně v základní odborné přípravy Policie ČR dle současné metodiky, úkolů a cílů kladených na tento vzdělávací kurz. I přesto, že osnovy a náplň služební střelecké přípravy jsou po dobu několika let stále stejné, lze zde spatřovat jisté zlepšení a snaha o přiblížení výuky reálným situacím a zákrokům. Jako velmi přínosné vidím zpracování metodických příruček a odborných publikací nejen z policejní, ale i praktické a obranné střelby. Klíčová slova:...
Možnosti a meze využití ICT ve výuce na ZŠ
Kudrnová, Lenka ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje v teoretické části informace o komunikačních a informačních technologiích, které zasahují do současného života našich škol. Seznamuje s pojmem ICT, zabývá se jeho historií, prezentuje jeho jednotlivé druhy, rozebírá didaktické funkce a následně poukazuje na pozitivní a negativní stránky, které s ICT úzce souvisí. Její praktická část zkoumá rozdíly v používání informačních a komunikačních technologií mezi učiteli prvního stupně základních škol jednotlivých krajů (Praha x Královéhradecký kraj). V závěru se zaměřuje pouze na učitele hlavního města Prahy, kde prezentuje jejich konkrétnější názory spojené s využíváním ICT v jejich práci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 558 záznamů.   začátekpředchozí344 - 353dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.