Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,488 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie práce s obecně geografickou mapou jako zdrojem informací
Trokšiar, David
Diplomová práce se zabývá tématem mapových dovedností, v jejichž rámci byly hlavním předmětem zájmu strategie používané při analýze mapy. Vhodným druhem mapy pro studii byla ve školních atlasech běžná obecně-geografická mapa. Cílem této studie je zhodnotit dovednost analýzy obecně-geografické mapy z hlediska dimenzí strategií, tj. repertoáru, distribuci, efektivitě a přizpůsobivosti. Vzorek 20 studentů středních škol absolvoval experiment s oční kamerou, který se skládal z testu a dotazníku. Data z oční kamery byla kvalitativně i kvantitativně zpracována tak, aby bylo možné získat informace o každé z dimenzí strategií. Výsledky prokázaly rozmanitost repertoáru používaných strategií při analýze obecně- geografické mapy a současně poukázaly i na nejčastěji vybírané strategie. Studenti v některých případech používali v rámci řešení jedné úlohy více strategií a v rámci jejich distribuce byly zjištěny nejfrekventovanější kombinace strategií. Efektivita strategií byla hodnocena na základě úspěšnosti řešení a délky trvání strategií, která je ovlivněna typem prvků, respektive obsahem, se kterým studenti pracovali. Data také prokázala schopnost studentů přizpůsobit se typu úlohy vložením dalších potřebných prvků do použité strategie nebo využít strategie jiného typu. Technologie oční kamery se prokázala...
Analýza a optimalizace vzdělávacího systému z hlediska zajištění efektivního firemního vzdělávání v konkrétní organizaci.
Bukovská, Simona ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Vaněček, David (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a optimalizací firemního systému vzdělávání v konkrétní organizaci. Teoretická část práce vymezuje pomocí odborné literatury základní pojmy spojené se vzděláváním a rozvojem zaměstnanců, zaměřuje se na problematiku firemního vzdělávání a provázanost se strategií organizace a mimo jiného také na základní procesy a metody systémového vzdělávání. Dále s využitím dostupných interních dat a informací popisuje organizační strukturu a současný stav firemního vzdělávání zaměřeného na řadové zaměstnance a vedoucí pracovníky vybrané části organizace. V práci je představena metodologie kvalitativního výzkumu doplněna o kvantitativní metodu v podobě dotazníku, který byl využit v první fázi výzkumného šetření pro získání širokého a rozmanitého portfolia dat od co největšího počtu zúčastněných respondentů. Tato fáze má status předvýzkumu, neboť utváří podklad pro realizaci a konkretizaci výzkumných rozhovorů. Následně v dalších fázích výzkumu bylo přistoupeno k metodám kvalitativního výzkumu za využití polostrukturovaných rozhovorů s náhodně vybranými řadovými a vedoucími pracovníky s cílem vypozorovat a určit vliv, efektivitu a dopad doposud využívaných vzdělávacích aktivit vybrané skupiny pracovníků. Součástí výzkumu je také ucelená analýza dostupných interních...
Strategický plán společnosti provádějící elektroprojekční a montážní činnost
Hrabalík, Michal
Tato diplomová práce řeší problematiku stanovení strategie společnosti působící na složitém elektrotechnickém trhu. Cílem bylo zpracovat konkrétní podobu mož-ných strategií na základě důkladné analýzy jak vnitřního, tak vnějšího prostředí společnosti. Nástroje, které sloužily tomuto účelu, jsou například Porterův model 5 konkurenčních sil, PEST analýza či metoda SPACE. Výsledkem práce jsou velmi konkrétní doporučení a návrh dalšího postupu společnosti v rámci zvyšování své konkurenceschopnosti a zvyšování tržního podílu. Tato doporučení povedou v horizontu 5 let ke zvýšení marže a v delším horizontu také k signifikantnímu ná-růstu tržeb.
Obchodní strategie stavební firmy FinalPro LK s.r.o.
Křičenská, Adéla
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh vhodné obchodní strategie pro firmu FinalPro LK, s. r. o. Tato bakalářská práce je rozdělena do tří částí. První část je literární rešerše, která popisuje jednotlivé pojmy a metody na základě studia doporučené literatury. Ve druhé, analytické části, jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, které odhalují silné a slabé stránky, ale také příležitosti a hrozby. V poslední návrhové části je navržena strategie, která vyplývá z předchozích analýz, která vede k dosažení jednotlivých strategických cílů, podnik by měl být dále schopen dlouhodobě a úspěšně působit na trhu. Závěr bakalářské práce je věnován diskusi, kde je zhodnoceno navrhované řešení.
Návrh odporúčaní pre zvýšenie konkurencie schopnosti podniku Levické mliekárne a.s.
Balážová, Anna
Balážová, A. Návrh doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku Levické mlékárny a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem doporučení pro podnik Levické mlékárny a.s. za účelem zvýšení konkurenceschopnosti. V literární rešerši jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k tvorbě strategie a také analýzy, které jsou později využity ve výsledkové části. Pro analýzu vnějšího a vnitřního prostředí jsou využity metody jako PESTE analýza, Porterův model pěti hybných sil a Princip klíčových faktorů. Všechny identifikované příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku jsou shrnuty ve SWOT analýze. Následně jsou pomocí SWOT matice navržena doporučení pro podnik Levické mlékárny a.s. Nejvhodnější doporučení je finančně zhodnoceno a časově vymezeno.
Formulace strategií v podmínkách mezinárodní společnosti
Drábková, Daniela
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením v mezinárodní společnosti. V teoretické části je rozebráno strategické řízení velkých společností, a pozornost je zaměřena na mezinárodní obchod. V praktické části je zkoumána již existující vybraná mezinárodní společnost. Dále je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí s využitím PEST analýzy a vybraného nástroje pro analýzu odvětví. V analýze vnitřního prostředí je věnována pozornost oblastem konkurenční výhody a finanční síly, které je určena jako vstup do matice SPACE. Hlavním cílem diplomové práce je zformulování návrhů strategických alternativ pro vybranou mezinárodní společnost. Jednotlivé návrhy vycházejí z analýzy aktuálního stavu společnosti a jejího prostředí. Analýza je využita pro návrh strategií, které jsou dále upřesněny v rámci SWOT matice. Vybrané varianty strategie jsou rozpracovány do doporučení pro implementaci včetně ekonomického vyhodnocení jejich možných dopadů.
Online strategické chování podniků zaměřených na cyklistiku
Dudová, Kateřina
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit online strategické chování podniků v sektoru cyklistiky. V teoretické části práce jsou vysvětleny hlavní pojmy jako elektronické obchodování, modely B2C a B2B, strategie a strategické řízení a online nákupní chování zákazníka v e-commerce. Empirická část práce se pak zaměřuje na kvantitativní výzkum faktorů online nákupního chování zvolených internetových obchodů, které autorka hodnotila metodou situační analýzy a benchmarkingu. Výsledné strategické pozice jsou doplněny výpočtem vybraných ukazatelů finanční analýzy. Dle výsledků obou dílčích výzkumů převládá u podniků balancovaná e-commerce strategie. Výsledky finanční analýzy do jisté míry ovlivnila pandemická krize Covid-19.
Upselling a cross-selling sportovního centra
Fleischmann, Filip
Cílem bakalářské práce je zpracování návrhů na zlepšení spokojenosti klientů Omega centra sportu a zdraví. V teoretické části se zaměřím na vymezení základních pojmů a v praktické části se budu věnovat analýzám prostředí. V této části budou také zahrnuty silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následně bude provedeno dotazníkové šetření. Z výsledků dotazníkového šetření a jednotlivých analýz budou zpracovány návrhy na zlepšení spokojenosti klientů.
Návrh doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku
Kopřivová, Nikola
Bakalářská práce se zabývá návrhem doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku v odvětví strojírenství. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je postavena na odborné literatuře a vymezuje danou problematiku. V praktické části je představen zkoumaný podnik a analyzuje se zde jeho vnější a vnitřní prostředí. V rámci vnějšího prostředí je provedena PESTE analýza. Vnitřní prostředí je analyzováno pomocí dotazníkového šetření zaměstnanců, finanční analýzy a McKinseyho modelu 7S. Pomocí těchto analýz jsou nalezeny příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. Ty jsou následně využity ke tvoření jednotlivých návrhů strategie v rámci SWOT matice. Nejvhodnější metoda pro společnost je podrobně rozebrána včetně ekonomického zhodnocení, časového harmonogramu a rozdělení odpovědnosti mezi zaměstnance.
Návrh strategie pro nově vzniklé ubytovací zařízení
Martinková, Anna
Martinková, A. Návrh strategie nově vzniklého ubytovacího zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Cílem této bakalářské práce je navrhnout strategii, která pomůže zvýšit pově-domí a návštěvnost a rozšířit využití vybraného ubytovacího zařízení. Byly prove-deny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a jako jedna z metod kvantitativního výzkumu bylo použito dotazníkové šetření. Byla vytvořena SWOT analýza, ve které byly navrženy čtyři strategie, z nichž byla vybrána a ekonomicky zhodnocena stra-tegie vytvoření webových stránek a propagace ubytovacího zařízení a využití možnosti pořádání soukromých akcí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,488 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.